اخبار لوازم خانگی

معرفی راهکارهای نوآورانه ال‌جی برای زندگی بهتر در نمایشگاه CES 2024

 ال‌جی از هوش مصنوعی برای تبدیل شدن به شرکت راهکارهای زندگی هوشمند در راستای گسترش و ارتقاء فضای زندگی و تجربه کاربری مشتریان استفاده می کند.

نفیسه رحیمی | 4 ماه قبل

ال‌جی از هوش مصنوعی برای تبدیل شدن به شرکت راهکارهای زندگی هوشمند در راستای گسترش و ارتقاء فضای زندگی و تجربه کاربری مشتریان استفاده می کند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) از مشتریان خود از سراسر جهان دعوت می‌کند به کنفرانس خبری LG World Premiere  این شرکت بپیوندند و از غرفه نمایشگاهی ال‌جی در نمایشگاه CES که در ژانویه پیش رو در شهر لاس وگاس برگزار خواهد شد بازدید نمایند. کنفرانس خبری ذکر شده که با تم “زندگی خود را بازآفرینی کنید” برگزار می‌شود، در ساعت 8:00 صبح (PST) 8 ژانویه در مرکز همایش‌هایMandalay Bay  آغاز خواهد شد.

مدیرعامل ال‌جی آقای ویلیام چو اولین نفری است که بر روی صحنه خواهد رفت و حیطه‌های کلیدی تمرکز این شرکت در سال 2024 به بعد را معرفی خواهد کرد. عناوین اصلی شامل تغییر ماهیت شرکت ال‌جی به یک شرکت راهکارهای زندگی هوشمند و نحوه استفاده از هوش مصنوعی در گسترش و ارتقاء محیط زندگی و تجربه کاربری خواهد بود. کنفرانس LG World Premiere جزئیات بیشتری در خصوص معنای واقعی و دستاوردهای مورد انتظار از چشم‌انداز این شرکت برای کاربران را افشاء خواهد کرد.

محصولات پیشرفته رونمایی شده در کنفرانس خبری به زودی در غرفه نمایشگاهی ال‌جی در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشته خواهند شد. بازدیدکنندگان می‌توانند در کنار بازدید از نمایشگرهای تحسین برانگیز، فن‌آوری‌های نصب حیرت‌آور و نمایش‌های تعاملی سرگرم‌کننده اطلاعات بیشتری را در خصوص چگونگی تأثیرگذاری نوآوری‌های این شرکت، در بهبود زندگی مصرف‌کنندگان در حیطه‌های مختلف شامل محصولات خانگی، تجاری و حمل‌و‌نقل کسب کنند.

کنفرانس LG World Premiere  به صورت زنده از طریق وبسایت و کانال جهانی یوتیوب ال‌جی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟