معرفی لوازم خانگی

با ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW90T554DAN آشنا شوید +ویدیو

ماشین لباسشویی 9 کیلویی اینوکس سامسونگ مدل WW90T554DAN به لطف کنترل از راه دور و با اپلیکشن گوشی هوشمند تمامی امور را خودش در دست می گیرد.

نفیسه رحیمی | 4 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مشغله زیاد و گسترش زندگی هوشمند باعث شده تا افراد به سمت خرید محصولاتی با قابلیت هوش مصنوعی و در واقع خانه هوشمند تمایل پیدا کنند. تصور کنید که بعد از یک روز سخت کاری به خانه بیایید و با لباس های چرک تلنبار شده مواجه شوید، در این شرایط مطمئنا لباسشویی به کمک شما می آید اما اگر به دنبال یک دستگاهی هستید که تمامی امور را خودش به دست بگیرد و کمترین زحمت بر روی دوش شما باشد، می توانید روی قابلیت های هوش مصنوعی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW90T554DAN حساب باز کنید.

 

ماشین لباسشویی 9 کیلویی اینوکس سامسونگ مدل WW90T554DAN به لطف کنترل از راه دور و با اپلیکشن گوشی هوشمند تمامی امور را خودش در دست می گیرد و بترین پیشنهادات را به شما ارائه می کند. در ادامه بیشتر با این ماشین لباسشویی منحصربه‌فرد و به روز سامسونگ آشنا می‌شوید:

قابلیت Eco Bubble یا حباب ساز

 

Eco Bubble از جمله فناوری های منحصربه فرد سامسونگ است که مواد شوینده پیش از اضافه شدن به لباس، به حباب تبدیل می شوند و در نتیجه با سرعت بیشتری به الیاف پارچه نفوذ می کند. فناوری حباب ساز باعث می شود تا ضمن مصرف انرژی پایین تر، لباس ها تمیز تر شوند.از طرفی به دلیل این که در این روش خبری از دمای بالا نیست، به الیاف لباس آسیبی وارد نمی شود.

ماشین لباسشویی های بدون این فناوری به طور مستقیم آب و مواد شوینده را ترکیب می کنند و سپس ترکیب آب و مواد شوینده به لباس اضافه می شود اما مدل های دارای فناوری حباب ساز در ابتدا مواد شوینده را با آب و هوا ترکیب می کنند و در نتیجه یک فوم ملایم با قدرت نفوذ پذیری بیشتر تشکیل شده و به لباس افزوده می شود. پاک شدن سریع لکه ها از لباس، مصرف انرژی پایین و عدم آسیب دیدگی الیاف لباس از مهمترین مزیت های لباسشویی های دارای فناوری Eco Bubble است.

طراحی ساده و کاملا مدرن

با ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW90T554DAN آشنا شوید +ویدیو

در ماشین لباسشویی 9 کیلویی اینوکس سامسونگ مدل WW90T554DAN خبری از دکمه های فیزیکی نیست و تنها در نمای جلو یک دکمه پیچی و پنل به چشم می خورد که با چرخاندن آن، برنامه های شستشو نمایش داده می شود. طراحی ساده و مینیمالیستی این محصول سامسونگ کاملا با دنیای مدرن و طراحی آشپزخانه های امروزی هارمونی دارد.

ماشین لباسشویی WW90T554DAN دارای 22 برنامه شستشو است که با چرخش دکمه پیچی، انواع برنامه شستشو، دور شستشو، دما و موارد دیگر بر روی پنل نمایان می شود. این لباسشویی دارای درب مشکی بزرگ بوده که بر روی آن یک دریچه کوچک قرار گرفته و با فشار دکمه به منظور اضافه شدن لباس حین شستشو باز می شود.

فناوری دیجیتال اینورتر

موتور دیجیتال اینورتر در لباسشویی WW90T554DAN سامسونگ باعث شده تا در مقایسه با موتورهای یونیورسال صدای کمتری تولید کند و از طرفی از کارایی بهتر و مصرف انرژی پایین تری برخوردار است.طول عمر این موتوربالاتر بوده و شرکت سامسونگ 20 سال گارانتی برای آن ها در نظر گرفته است.

فناوری Hygiene Steam یا حالت شستشوی بهداشتی

 

برنامه شستشوی Hygiene Steam یا حالت شستشوی بهداشتی با بخارشوی نمودن لباس ها تا 99.9% ذرات آلرژی زا و باکتری ها را از بین می برد. این فناوری در شرایط امروز که در اکثر کلان شهرها با آلودگی هوا مواجه هستیم، بسیار کارآمد بوده و نقش مهمی را در سلامتی اعضای خانواده ایجاد می کند. با فعال کردن این برنامه بخار از کف دیگ رها می شود و در نتیجه باعث ضدعفونی لباس و همچنین دیگ می شود. از طرفی این فناوری از چروک شدن لباس ها جلوگیری می کند.

قابلیت ادواش یا اضافه کردن لباس حین شستشو

مطمئن برای شما هم پیش امده که بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی، تعدادی لباس را از قلم بیندازید. قابلیت ادواش برای حل این مشکل در لباسشویی سامسونگ تعبیه شده است. به کمک این فناوری می توانید حین شستشو هم لباس به ماشین لباسشویی اضافه کنید. از طرفی می توان مایع نرم کننده لباس یا لباس هایی که با دست شسته اید را هنگام خشک کردن به داخل لباسشویی بیفزایید.

مجهز به هوش مصنوعی و قابلیت اتصال به وای فای

ماشین لباسشویی 9 کیلویی اینوکس سامسونگ مدل WW90T554DAN با AI Control و قابلیت اتصال به گوشی هوشمند و وای فای ارائه می شود. امکان روشن کردن و همچنین انتخاب برنامه های شستشو مختلف از طریق اپلیکیشن SmartThings برای کاربران نیز فراهم شده است. به عبارت دیگر، کاربران می توانند ماشین لباسشویی خود را از راه دور حتی زمانی که بیرون از منزل هستید نیز کنترل نمایید.

جالب است بدانید که قابلیت AI Pattern در این لباسشویی می تواند برنامه های شستشو هایی که به طور مکرر استفاده شده است را با سرعت دور چرخش، دما و جزئیات دیگر آن ذخیره کند و زمانی که کاربر این قابلیت را فعال می کند اطلاعات ذخیره شده نمایش داده و شستشویی که کاربر بیشترین استفاده را کرده،با تنظیمات مربوط به آن روی پنل نمایش می دهد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟