اخبار لوازم خانگی

یخچال فریزر روسو کمبی سری 70 کلور چه امکاناتی دارد؟

کلور به زودی قرار است یخچال فریزر جدید خود را با عنوان روسو کمبی سری 70 و قابلیت های به روز و پیشرفته روانه بازار کند.

نفیسه رحیمی | 4 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی کلور به زودی قرار است یخچال فریزر جدید خود را با عنوان روسو کمبی سری 70 و قابلیت های به روز و پیشرفته روانه بازار کند. این مدل از رده انرژی A+ بهره برده و در میان مدل های کم مصرف بازار قرار می گیرد.

طراحی ساده و شیک یخچال فریزر روسو کمبی سری 70 کلور در نگاه نخست جلب توجه می کند و از طرفی مجهز به هوم بار است. معمولا مدل های ساید بای ساید با قابلیت هوم بار عرضه می شوند اما شرکت کلور در این مدل بالا پایین خود به منظور کاهش باز و بسته شدن درب اصلی یخچال، از هوم بار استفاده می کند. در ادامه به برخی از مشخصات یخچال فریزر روسو سری 70 کلور اشاره شده است:

مصرف انرژی +A

مصرف انرژی لوازم برقی و خانگی به یک چالش اصلی تبدیل شده و در میان اهمیت وجود برچسب انرژی در یخچال فریزر دو چندان شده است. خرید مدل هایی با رده انرژی A یا A+ می تواند هزینه های مربوط به قبض برق را کاهش دهد و از طرفی به حفظ محیط زیست کمک کند.

 هوم بار

هوم بار به منظور کاهش باز شدن درب اصلی یخچال فریزر معرفی شد که یخچال فریزر روسو کمبی سری 70 کلور نیز از این قابلیت بی بهره نمانده است. با کاهش باز و بسته شدن درب اصلی یخچال، سرمای کمتری از محفظه‌ی یخچال خارج می شود و در نتیجه کمپرسور مجبور نیست تا برای ایجاد سرما فعالیت بیشتری انجام دهد. این قابلیت نیز می تواند در کاهش میزان مصرف انرژی و طول عمر یخچال فریزر تاثیرگذار باشد.

سیستم TWIN COOLING

سیستم TWIN COOLING یا سیستم سرمایش دوگانه در یخچال فریزر روسو سری 70 باعث می شود تا امکان نفوذ هوا بین دو محفظه یخچال و فریزر وجود نداشته باشد. در مدل های دارای این فناوری از دو فن و دو اپراتور مجزا برای خنک سازی یخچال و فریزر بهره برده اند. تکنولوژی سرمایش دو گانه بسیار کارآمد بوده و با به حداقل رساندن نوسانات دما در داخل محیط یخچال و فریزر باعث حفظ و تازگی مواد غذایی در طولانی مدت می شود.

کمپرسور کم مصرف اینورتر دیجیتال

کمپرسور یا موتور وظیفه گردش و فشرده کردن گاز مبرد درون لوله‌های اواپراتور را در یخچال فریزر برعهده دارد اما مدل های اینورتر در مقایسه با نسخه های معمولی انرژی کمتری مصرف می کنند و از طرفی کم سر و صدا تر هستند. به همین دلیل اثر مدل های امروزی مانند روسو سری 70 کلور از کمپرسور اینورتر دیجیتال استفاده می کنند.

یخساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری

یخچال فریزر جدید کلور دارای یخساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری و فیلتراسیون عرضه می شود که مهمترین مزیت آن، تولید یخ های بهداشتی است. آب مورد استفاده در یخساز اتوماتیک از آب شهری تامین می شود و به صورت خودکار مخزن از آب پر می شود. در این مدل یخساز ها ضمن برخورداری از آبگیری خودکار، نیازی به دخالت انسان نیست و ناخالصی های موجود در مخزن به صورت مستقیم تخلیه می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟