5 دلیل برای خرید همزن بدون کاسه تولیپس پلاس
معرفی لوازم خانگی

5 دلیل برای خرید همزن بدون کاسه تولیپس پلاس

همزن MX - A432 تولیپس پلاس دارای طراحی خاص و جمع و جور است که به راحتی می توان آن را بر روی کانتر و یا حتی داخل کابینت قرار داد.

نفیسه رحیمی | 4 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  شاید از نگاه برخی از افراد همزن در لیست وسایل ضروری خانه قرار نگیرد اما نمی توان منکر شدکه این وسیله برای علاقه مندان به شیرینی پزی و آشپزی، یک دستیار تمام عیار است. به کمک همزن می توان انواع کیک، نان و حتی کوکو را در سریع زمان ممکن تهیه کرد.البته باید اضافه کرد سراغ خرید محصولی بروید که ضمن برخورداری از امکانات به روز و گارانتی، توسط برند معتبری تولید شده باشد.همزن MX – A432 تولیپس پلاس به دلیل وجود قابلیت هایی مانند پایه نگهدارنده متعلقات، عملکرد توربو، تنظیم سرعت در 5 حالت و … می تواند گزینه مناسبی باشد.

طراحی جمع و جور

5 دلیل برای خرید همزن بدون کاسه تولیپس پلاس

همزن MX – A432 دارای طراحی خاص و جمع و جور است که به راحتی می توان آن را بر روی کانتر و یا حتی داخل کابینت قرار داد و به لطف فضای کمی که اشغال می کند برای افرادی که آشپزخانه های کوچکی دارند، ایده آل است. از طرفی جنس آن از استیل بوده و طول عمر بالایی دارد. رنگ بندی مشکی و استیل آن با اکثر محصولات آشپزخانه هارمونی دارد.

پایه نگهدارنده

5 دلیل برای خرید همزن بدون کاسه تولیپس پلاس

پایه نگهدارنده متعلقات در این مدل باعث شده تا دیگر نگرانی بابت گم شدن پره ها وجود نداشته باشد و به راحتی می توان آن را در کنار همزن قرار داد.  پایه نگهدارنده بدنه و متعلقات باعث شده تا ضمن اشغال فضای کمتر در آشپزخانه، نگهداری و شستشوی آن بسیار ساده باشد.

عملکرد توربو

همزن برقی همزن MX – A432 با توان مصرفی 300 وات عرضه می شود و دارای عملکرد توربو است. قابلیت توربو در همزن یکی فناوری های جدید تلقی می شود که کاربرد زیادی دارد. در همزن های با این ویژگی، موتور همزن با نهایت قدرت به کار می افتد و در نتیجه تیغه‌ها با نهایت سرعت و قدرت شروع به چرخش می کنند. این قابلیت در واقع باعث می شود تا خرد کردن مواد غذایی خشک سریع تر باشد و از طرفی می تواند خمیر یک دست و یکنواختی را ارائه دهد که برای علاقه مندان به شیرینی پزی و آشپزی اهمیت بالایی دارد.

5 دلیل برای خرید همزن بدون کاسه تولیپس پلاس

قابلیت تنظیم سرعت

همزن تولیپس پلاس با قابلیت تنظیم سرعت عرضه می شود و امکان انتخاب 5 حالت سرعت برای کاربران به وجود آمده است. شاید تصور کنید که تنظیم سرعت اهمیت چندانی دارد اما مطمئنا حرفه ای ها اهمیت آن را بیشتر می دانند. هر کدام از این سرعت ها برای ترکیب کردن غلظت خاصی از مواد استفاده می شود و در واقع به لطف آن دیگر شاهد پاشش موادی مانند آرد در آشپزخانه نخواهید بود. به عنوان مثال درجه سرعت پایین برای تهیه خمیر، زمانی که مواردی مثل آرد، نمک و جوش شیرین را به مرور اضافه می‌کنید، کاربرد دارد و درجه سرعت متوسط تا بالا برای تهیه خامه یا درست کردن انواع کرم استفاده می شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش

شرکت تولیپس نیاز به معرفی ندارد و اکثر مشتریان این برند قدیمی را می شناسند. این برند سابقه همکاری با برندهای معتبر جهانی نظیر پاناسونیک را دارد و تمامی محصولات آن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر هستند،  در شرایطی که در بازار، با وفور کالای قاچاق و بدون گارانتی مواجه هستیم، این مورد اهمیت دوچندان پیدا کرده است.

همزن MX – A432 بدون کاسه تولیپس پلاس با 18 ماه گارانتی به فروش می رسد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟