آینه هوشمند
خانه هوشمند

با آینه هوشمند باراکودا خلق و خوی خود را بشناسید!

شرکت باراکودا در نمایشگاه CES 2024 یکی از خلاقانه ترین محصولات خود را معرفی کرده و جایزه نوآوری CES 2024 را هم دریافت کرده است.

آتنا میراحمدی | 4 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت های زیاد و معروفی در زمینه خانه هوشمند فعالیت می کنند، اما به تازگی شرکتی با نام باراکودا تأسیس شده است که ممکن است مانند شرکت های فعال در زمینه خانه هوشمند شهرت زیادی نداشته باشد، ولی با این حال این شرکت در نمایشگاه CES 2024 یکی از خلاقانه ترین محصولات خود را معرفی کرده و جایزه نوآوری CES 2024 را هم دریافت کرده است.

این محصول جدید و خلاقانه شرکت باراکودا که BMind Smart Mirror نام دارد، برای کار نیازی به وسیله یا اتصال به دستگاه های دیگر ندارد و دارای قابلیت هوش مصنوعی است که از پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی مولد بهره برده و سعی دارد بر اساس صدا، وضعیت بدن و عوامل دیگر، نیاز های ما را برطرف کند و همچنین با استفاده از آن بتواند خلق و خوی افراد را شناسایی کند تا برای کاهش و مدیریت استرس آن ها پیشنهاد هایی همچون تمرین مدیتیشن بدهد.

این آینه هوشمند برای کمک و بهتر شدن تقویت روحیه شما از برنامه های مثل ThrivePal استفاده می کند. این عملکرد هوش مصنوعی باعث بهبود کیفیت سلامت روان افراد می شود.

مدیرعامل شرکت باراکودا، توماس سروال، درباره طراحی این آینه هوشمند گفت: «اگر این فناوری ها بتوانند تغیرات سلامتی شما را کنترل کنند پس می توانند به بهبود کیفیت زندگی میلیون ها نفر کمک کنند، چون وضعیت روانی بر سلامت و تندرستی فیزیکی ما تأثیر زیادی دارد.»

رابط کاربری این آینه پایه‌ی CareOS گفته شده است و شرکت باراکودا این آینه را با توجه به رعایت حریم خصوصی طراحی کرده و قابلیت ذخیره اطلاعات هم دارد که بدون اجازه شما آن ها را به اشتراک نمی گذارد، پس  شما می توانید آن را خیال راحت در حمام هم قرار بدهید.

گفته شده این گجت هوشمند در سه ماه آخر سال ۲۰۲۴ وارد بازار می شود و طبق بیانیه مطبوعاتی رسمی، می توانید آن را حدود ۵۰۰ دلار خریداری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟