لباسشویی Eureka هم لباس می شورد و هم خانه را تمیز می کند!/عجیب اما واقعی ترین لوازم خانگی CES
خانه هوشمند

لباسشویی Eureka هم لباس می شورد و هم خانه را تمیز می کند!/عجیب اما واقعی ترین لوازم خانگی CES

ماشین لباسشویی Eureka در CES 2024 سر و صدای زیادی به پا کرده و به جرات می توان آن را در لیست عجیب ترین لوازم خانگی این نمایشگاه و البته جهان دانست.

نفیسه رحیمی | 4 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین لباسشویی Eureka در CES 2024 سر و صدای زیادی به پا کرده و به جرات می توان آن را در لیست عجیب ترین لوازم خانگی این نمایشگاه و البته جهان دانست. ماشین لباسشویی Eureka در واقع چند کاره بوده و از آن می توان به عنوان یک لباسشویی، خشک کن و جارو رباتیک بهره برد.

لباسشویی Eureka Dual Washing Bot کاملا متفاوت بوده و دارای طراحی و مشخصات منحصر به فردی است. رنگ آبی متالیک بدنه و پنل آن در نگاه نخست جلب توجه می کند و ظاهری شبیه به لباسشویی های معمولی دارد اما در قسمت پایین آن یک جارو رباتیک قرار گرفته شده که به طور مستقیم  به سیستم لوله‌کشی و فاضلاب خانه متصل می شود.

این قابلیت باعث شده تا دیگر نیازی به  تمیز کردن محفظه کثیف و پر کردن آب به صورت دستی نباشد و این جارو ربایتک به طور خودکار تمامی امور را خودش انجام می دهد.

براساس اطلاعات منتشر شده، قدرت بیشینه‌ی مکش  این جارو رباتیک 5000 پاسکال است که در رده های پایین تر از مدل های گران قیمت بازار قرار می گیرد اگرچه تاکنون اطلاعاتی در خصوص قیمت لباسشویی Eureka Dual Washing Bot منتشر نشده است اما باید اضافه کرد که جارو رباتیک این شرکت ضمن جارو کردن، از توانایی شستن کف زمین نیز برخوردار است.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول متمایز قابلیت بوزدایی برای جلوگیری از رشد کپک و قارچ است و باید هر 60 روز یک‌بار برای تعویض کیسه‌ی گردوخاک دستگاه اقدام کنید. جارو رباتیک این مجموعه دوربینی برای نظارت بر امنیت خانه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟