دستگاه تصفیه هوا
نمایشگاه لوازم خانگی

رونمایی شرکت Mila از دو دستگاه تصفیه هوا

از آنجایی که امروزه به دلیل زیاد شدن آلودگی هوا نفس کشیدن برای افراد سخت شده، شرکت Mila امسال در نمایشگاه CES 2024 از دو دستگاه تصفیه کننده هوا، به اسم های Air 3 و Halo رونمایی کرد.

آتنا میراحمدی | 4 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از آنجایی که امروزه به دلیل زیاد شدن آلودگی هوا نفس کشیدن برای افراد سخت شده، شرکت Mila امسال در نمایشگاه CES 2024 از دو دستگاه تصفیه کننده هوا، به اسم های Air 3 و Halo رونمایی کرد.

علت ساخت این دستگاه های تصفیه هوا برای بهتر تنفس کردن افراد و کیفیت هوای فضای داخلی مثل خانه، محل کار و… است.

دستگاه Mila Halo علاوه بر تصفیه هوا، قابلیت مرطوب کنندگی محیط هم دارد و جالب تر از آن این است که شرکت Mila طراحی این دستگاه را طوری انجام داده که هم به صورت همزمان می تواند این دو قابلیت را اراِئه دهد و هم از پنل های بیرونی قابل تنظیم، برای مطابقت بهتر در دکوراسیون خانه استفاده می کند. این دستگاه برای مرطوب کردن هوا مخزن آب دارد اما لازم نیست شما به طور مداوم این مخزن را پر کنید، چون حتی این دستگاه قابلیت شناسایی افراد در خانه را دارد و در مواقعی که اتاق خالی باشد و کسی در خانه نباشد به طور خودکار مخزن آب را خاموش می کند که این کار از مرطوب شدن بیش از حد محیط داخل خانه جلوگیری می کند و آب مخزن دیر به دیر تمام می شود.

شاید شنیده باشید که در هوا ذرات معلق، باکتری و قارچ ها وجود دارد و به سلامت ما آسیب می زنند اما قابل دیدن نیستند، ولی جای هیچ نگرانی نیست چون این دستگاه Mila Halo طوری ساخته شده که می تواند این باکتری ها را شناسایی و برای کیفیت بهتر محیط خانه آن ها را از مواد جامد معدنی که در آب لوله کشی وجود دارد حذف کند.

شرکت Mila دستگاه تصفیه ای به نام Mila عرضه کرده بود، که این مدل دوم دستگاه تصفیه این شرکت که Mila Air 3 نام دارد، در حقیقت نسخه ارتقاء یافته این دستگاه است و در این نسخه جدید مشکلاتی که قبلا داشت را برطرف کرده اند، از جمله فن بی صدا تر، عملکرد بهتر، سازگاری با پلتفرم HomeKit و از همه مهم تر قابلیت مدیریت کردن آن از طریق گوشی آیفون یا تبلت اپل در نسخه جدید این دستگاه به وجود آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟