خانه هوشمند

بهترین گجت های خانگی روز دوم نمایشگاه CES 2024 را بشناسید

برای آشنایی با بهترین گجت های خانگی روز دوم نمایشگاه CES 2024 در ادامه با همراه شوید.

نفیسه رحیمی | 4 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز دوم نمایشگاه CES 2024 سپری شده و بیش از 4 هزار بازدید کننده از این رویداد فناوری استقبال کردند اما برخی از گجت ها توجه علاقه مندان به دنیای فناوری و لوازم خانگی را بیشتر جلب کرده است. برای آشنایی با بهترین گجت های خانگی روز دوم نمایشگاه CES 2024 در ادامه با همراه شوید.

لباسشویی چند کاره Eureka

لباسشویی Eureka هم لباس می شورد و هم خانه را تمیز می کند!/عجیب اما واقعی ترین لوازم خانگی CES

ماشین لباسشویی Eureka در واقع چند کاره بوده و از آن می توان به عنوان یک لباسشویی، خشک کن و جارو رباتیک بهره برد.رنگ آبی متالیک بدنه و پنل آن در نگاه نخست جلب توجه می کند و ظاهری شبیه به لباسشویی های معمولی دارد اما در قسمت پایین آن یک جارو رباتیک قرار گرفته شده که به طور مستقیم  به سیستم لوله‌کشی و فاضلاب خانه متصل می شود.

این قابلیت باعث شده تا دیگر نیازی به  تمیز کردن محفظه کثیف و پر کردن آب به صورت دستی نباشد و این جارو ربایتک به طور خودکار تمامی امور را خودش انجام می دهد.

روشنایی هوشمند Nanoleaf

اگر یک گیمر هستید و به دنبال آماده کردن یک اتاق گیمینگ برای خود هستید، چراغ های Nanoleaf مطمئنا به درد شما می خورد! محصولات نوری جدید Nanoleaf با پروتکل Matter سازگاری دارند. پروتکل Matter (پیش‌تر با نام Project CHIP شناخته می‌شد) یک استاندارد ارتباطی برای دستگاه‌های خانه هوشمند و اینترنت اشیاء (IoT) است.

نانولیف در CES امسال چند محصول جدید از سری Essentials، اطلاعات جدیدی از چراغ سقفی ماژولار Skylight و نرم‌افزار Orchestrator ارائه داد. نرم‌افزار Orchestrator به طور مستقیم به منبع صدای کامپیوتر وصل شده و نورپردازی بسیار دقیقی را ارائه می دهد

و از ریتم، ملودی‌ و طیف صوتی آهنگ‌ها استفاده می‌کند تا هنگام پخش هر آهنگ، نمایش جذابی را اجرا کند. چراغ سقفی ماژولار Skylight در رویداد امسال به روز شده و از ویژگی های جذاب آن می توان به کنترل نور از راه دور، پشتیبانی از قابلیت‌های نورپردازی مثل Gentle Rain و Sun Shower و تنظیم نور براساس روشنایی و تاریکی روز و شب اشاره کرد.

جارو رباتیک Bespoke Jet Bot Combo سامسونگ

بهترین گجت های خانگی روز دوم نمایشگاه CES 2024 را بشناسید

جارو رباتیک Bespoke Jet Bot Combo سامسونگ در حال حاضر تنها جارو رباتیک بازار است که ضمن جارو کردن، از بخار برای تمیز کردن لکه ها بهره می برد و این قابلیت آن را از سایر مدل های بازار منحصر به فرد کرده است.  این مدل به هوش مصنوعی مجهز شده و نحوه کار آن این گونه است که وقتی دوربین مجهز به هوش مصنوعی این جارو لکه‌های خشک‌شده را تشخیص می‌دهد، ربات با استفاده از پایه Clean Station خود، لکه‌ها را با بخار داغ شست‌وشو می‌دهد. اما جالب است بدانید که این ربات پدهای خود را با بخار داغ تمیز می کند تا از ایجاد هر گونه بو جلوگیری کند.

این محصول سامسونگ قابلیتی به نام AI Floor Detect دارد که می تواند انواع کف vh شناسایی کند در نتیجه می‌تواند مشخص کند که آیا باید پدهای پاک‌کن خود را برای عبور از روی فرش‌ها بلند کند یا به ایستگاه برگردد و قبل از جاروکشیدن فرش، پدها را از خود جدا کند.

با این بستنی ساز در کمتر از دو دقیقه بستنی آماده کن!

بهترین گجت های خانگی روز دوم نمایشگاه CES 2024 را بشناسید

با کمک این بستنی ساز می توانید در کمتر از دو دقیقه هر بستنی که دوست داشتید را آماده کنید. بستنی ساز ColdSnap در CES 2021 نیز حضور داشت و طعم بستنی وانیلی آن به یادگار مانده است. این شرکت در رویداد 2024 حضور دارد و مقامات اعلام کرده اند که مدل های این شرکت زودتر از موعد در نظر گرفته شده، روانه بازار می شوند و نیاز نیست تا سال آینده منتظر بمانید.

این بستنی ساز رومیزی از غلاف هایی شبیه به کیورگ (Keurig بزرگترین و بهترین مارک قهوه ساز تک نفره در ایالات متحده) استفاده می کند و سپس در کمتر از دو دقیقه یک کاسه بستنی تحویل می دهد!

مسواک مجهز به هوش مصنوعی!

هوش مصنوعی تنها برای تمیز کردن خانه به کارگرفته نمی شود شما با استفاده از هوش مصنوعی می توانید مطمئن شوید که دندانهایتان تمیز شده است یا خیر! مسواک دیجیتال Oclean X Ultra Wi-Fi یک محصول جدید است که دارای یک موتور کنترل شده با الگوریتم و 5 حالت برس با توجه به نیاز هر فرد است. این مسواک هوشمند مجهز به یک پنل لمسی است و مناطقی از دندان که به خوبی تمیز نشده اند را نشان می دهد.

جالب است بدانید که این مسواک به راهنمای صوتی هوش مصنوعی مجهز شده که از طریق هدایت استخوانی با مغز شما صحبت می کند و می تواند به شما در بهبود تکنیک مسواک زدن کمک کند. هدایت استخوانی یا القای استخوانی  Bone Conduction تکنولوژی است که بر پایه ارتعاشات از طریق استخوان جمجمه صدا را به گوش داخلی منتقل می‌سازد. از طرفی این مسواک به وای فای متصل شده و با شبکه خانگی ارتباط بگیرد. قیمت این مسواک حدود 130 دلار است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟