All about Atishwarah Home Appliances Campaign
اخبار لوازم خانگی

همه چیز در مورد کمپین آتیشواره شهر لوازم خانگی

در کمپین آتیشواره شهر لوازم خانگی محصولات خانگی کوچک و بزرگ در مدت زمان محدود با تخفیف 30 تا 40 درصدی به فروش می رسند.

نفیسه رحیمی | 3 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران« ال کا ایران»، شهر لوازم خانگی نامی آشنا و معتبر در بازار لوازم خانگی است  که با شناخت ظرفیت های بازار، راه اندازی کمپین های مختلف و شرایط خرید آسان، به انتخاب اول بسیاری از مشتریان تبدیل شده است. کمپین آتیشواره شهر لوازم خانگی به تازگی معرفی شده که به لطف آن می توانید محصولات لوازم خانگی را با تخفیف ویژه خریداری کنید.

هایپرمارکت شهر لوازم خانگی به عنوان مرجع تخصصی فروش لوازم خانگی شناخته می شود که ضمن راه اندازی کمپین های مختلف به منظور تسهیل خرید برای مشتریان، امکان خرید محصولات خانگی با اقساط بلند مدت و بدون نیاز به ضامن را فراهم کرده است. باید اضافه کرد که این برند محصولات خود را با تضمین کف قیمت ارائه می کند و در واقع در کمپین آتیشواره شاهد یک تخفیف واقعی هستید نه آن هایی که به نفع مصرف کننده نیست.

جزییات کمپین آتیشواره شهر لوازم خانگی

در کمپین آتیشواره شهر لوازم خانگی تعدادی از محصولات خانگی کوچک و بزرگ در مدت زمان محدود با تخفیف 30 تا 40 درصدی کف قیمت بازار به فروش می رسند و بعد از چند روز، لیست محصولات تغییر می کنند. شهر لوازم خانگی با تمامی برندهای معتبر لوازم خانگی همکاری دارد و محصولات  لوازم خانگی کوچک و بزرگ تمامی تولیدکنندگان ایرانی در این کمپین با قیمتی ارزان تر از مراکز دیگر ارائه می شوند. به عبارت دیگر، مشتریان می توانند محصولات مورد نظر خود را با تخفیف 30 الی 40 درصد کف قیمت بازار تهیه کنند.

این کمپین با هدف راحت تر کردن شرایط خرید برای تمامی قشرهای جامعه راه اندازی شده و در واقع  این فرصت را به مشتری می دهد تا یک تخفیف واقعی را تجربه و بودجه کمتری برای محصول مورد نظر خود پرداخت کند.

نحوه شرکت در کمپین آتیشواره

اگر قصد شرکت در این کمپین را دارید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کردید، تنها کافی است به سایت شهر لوازم خانگی به آدرس https://www.shahrkhanegi.com/lands/fire  و یا شعب آن در

  • شعبه اصلی: بعد از میدان آزادی، روبروی تهرانسر
  • شعبه میدان حر: میدان حر، مجتمع صبا
  • شعبه ساری: مازندران، کیلومتر ۷ اتوبان ساری – قائمشهر
  • شعبه اصفهان: خیابان امام خمینی، نبش خیابان مینو

مراجعه کنید که امکان دریافت خدمات در تمامی شعب به جز شعبه اصلی ( تهرانسر) تا ساعت 12شب امکان پذیر است و برای خرید از این هایپرکت در شعبه تهرانسر می توانید تا ساعت 2 صبح اقدام کنید.

شهر لوازم خانگی به عنوان تخصصی ترین فروشگاه لوازم خانگی در کشور شناخته می شود که تقریبا با تمامی برندها و تولیدکنندگان داخلی همکاری دارد و نگرانی بابت خرید مدل یا برند خاص وجود ندارد و علاوه بر خرید محصولات مورد نظر با تخفیف ویژه می توانید از شرایط اقساطی آن بهره ببرید.  از طرفی با توجه به این که شهر لوازم خانگی محصولات را با تضمین کف قیمت ارائه می کند، در واقع با یک تخفیف واقعی مواجه هستید نه غیر واقعی!

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟