ارتباط سازنده با مشتری؛ هدف بلانتون از حضور در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد
اخبار لوازم خانگی

ارتباط سازنده با مشتری؛ هدف بلانتون از حضور در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد

جدیدترین محصولات بلانتون در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد رونمایی شد.

نفیسه رحیمی | 4 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران« ال کا ایران»، آقای عباس ابهری؛ قائم مقام شرکت لوازم خانگی بلانتون از حضور این برند در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد خبر داد و در این خصوص گفت: بلانتون با هدف رونمایی از محصولات جدید خود و ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان نهایی در این رویداد شرکت کرده است.

عباس ابهری در ادامه افزود: ارتباط مستقیم با طیف گسترده مصرف کنندگان و آشنایی با سلیقه آنان از دیگر مواردی است که با حضور در نمایشگاه های مختلف محقق می شود و در واقع بازدیدکنندگان می توانند از نزدیک؛ محصولات بلانتون را مورد بررسی و نظرات  خود را بیان کنند.

وی ادامه داد: دو مورد لوازم خانگی کوچک که به تازگی در سبد محصولات بلانتون قرار گرفته است، در این رویداد حضور دارد و از طرفی امکان بازدید یخچال ساید بای ساید جدید این شرکت برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

قائم مقام مدیرعامل بلانتون در پایان گفت: این برند قصد دارد تا پایان سال در تمامی نمایشگاه های لوازم خانگی شرکت و بدین وسیله ارتباط خود را با مشتریان و مصرف کنندگان ایرانی در تمامی استان های کشور گسترده تر کند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی مشهد میزبان علاقه مندان به دنیای لوازم خانگی است و آخرین دستاوردهای بلانتون در این رویداد به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟