اخبار لوازم خانگی

5 دلیل برای خرید آون توستر تولیپس

در این بخش 5 دلیل برای خرید آون توستر تولیپس آورده شده که می تواند برای مشتری قانع کننده باشد.

نفیسه رحیمی | 3 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پخت کیک، تست کردن نان، کباب کردن، خشک کردن میوه، پخت انواع غذا و گرم کردن تنها بخشی از کاربردهای آون توستر است و در واقع یک محصول همه فن حریف است که کارهای آشپزخانه به کمک آن سریع تر پیش می رود اما خرید یک مدل با کیفیت اهمیت ویژه ای دارد بنابراین اگر به دنبال محصولی هستید که شناخته شده باشد و به عبارت دیگر امتحان خود را پس داده باشد، می توانید روی مدل های تولیپس حساب باز کنید. در این بخش 5 دلیل برای خرید آون توستر تولیپس آورده شده که می تواند برای مشتری قانع کننده باشد.

برندی اصیل و با تجربه

برند تولیپس توسط گروه با سابقه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به بازار معرفی شده و در پشت این برند سال ها تجربه قرار دارد. این گروه پیش از این نماینده رسمی پاناسونیک در ایران بود و سابقه همکاری با بسیاری از برندهای مطرح جهان را در کارنامه کاری خود دارد. در نتیجه شما با یک برند نامدار و شناخته شده مواجه هستید و در واقع این پشتوانه قوی توانسته، تضمین کننده کیفیت محصولات این برند باشد.

امکانات و ویژگی های به روز

آون توستر های تولیپس همانند محصولات برندهای معتبر جهان دارای ویژگی و امکانات به روز است که از جمله می توان به درب شیشه ای نشکن، قابلیت تنظیم حرارت و نوع پخت، فناوری کانوکشن، برنامه های پخت متنوع و … اشاره کرد.

پخت یکنواخت غذا، کیک، پیتزا و غیره با کمک فناوری کانوکشن امکان پذیر و آون توستر تولیپس از این ویژگی بهره برده است. این توستر مجهز به فن هایی است که گرمای تولید شده توسط المنت را در داخل توستر پخش می کند و باعث پخت یکنواخت غذا می شود. مدل های فاقد این قابلیت گرما را از طریق بدنه به غذا منتقل می کند و در نتیجه در بعضی مواقع شاهد سوختن یا نپختن قسمتی از مواد غذایی خواهیم بود.

وجود 12 برنامه پخت و قطعه جوجه گردان باعث شده تا دست کاربر باز برای درست کردن انواع غذا باز باشد و هر نوع غذایی را در کمترین زمان ممکن تهیه و آماده کند. آون توستر OT-A3808 دارای دستگیره درب از جنس استیل است که ضمن داشتن مقاومت بالا، ظاهری زیبایی به دستگاه بخشیده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر

تمامی محصولات تولیپس از جمله آون توستر با گارانتی معتبر عرضه می شود و نگرانی بابت پیدا کردن قطعات یا هر گونه مشکلی وجود ندارد.در حال حاضر اکثر محصولات بازار تقلبی و قاچاق هستند و در این شرایط، وجود گارانتی اهمیت بالایی دارد. صنایع الکتریکی ناسیونال ایران برای آون توسترهای خود 18 ماه گارانتی در نظر گرفته که می تواند خیال مشتری را راحت کند.

کیفیت خوب

آون توسترهای تولیپس در حال حاضر از کیفیت و عملکرد قابل قبولی برخوردار است و براساس نظر سنجی از کاربران، کیفیت مناسب، طراحی خوب، عملکرد قابل قبول در کنار قیمت مناسب باعث شده تا به انتخاب اول بسیاری از مشتریان تبدیل شود. محصولات این شرکت با پیروی از تکنولوژی های روز دنیا و با تکیه بر دانش مهندسان ایرانی در کشورمان تولید و عرضه می شوند.

تنوع بالا

برند تولیپس از معدود برندهایی است که در بازار تنوع بالایی از محصولات خانگی کوچک را روانه بازار می کند و آون توسترهای آن از این قاعده مستثنی نیستند. تنوع مدل در سبد کالای این باعث شده تا مشتریان با هر بودجه و سلیقه ای بتوانند مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند. در حال حاضر 7 مدل آون توستر در لیست کالاهای این شرکت وجود دارد. از طرفی امکان خرید تمامی محصولات ریز آشپزخانه از برند تولیپس وجود دارد و برای افرادی که به دنبال تهیه محصولات آشپزخانه از یک برند هستند، می تواند پیشنهاد خوبی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟