معرفی لوازم خانگی

چرا باید جاروبرقی دومنا بخریم؟

درمطلب چرا باید جاروبرقی دومنا بخریم؟ به شما خواهیم گفت که یک جاروبرقی خوب باید چه مزایای دیگری داشته باشد؟

نفیسه رحیمی | 3 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  جاروبرقی یکی از وسایل ضروری خانه است که در طول روز از آن استفاده می کنیم. به همین دلیل باید مدلی را انتخاب کنید که ضمن برخورداری از کیفیت لازم، دارای موتور پرقدرت و وزن سبکی باشد.  درمطلب چرا باید جاروبرقی دومنا بخریم؟ به شما خواهیم گفت که یک جاروبرقی خوب باید چه مزایای دیگری داشته باشد؟

وزن سبک

وزن سبک و جابه جایی آسان یکی از فاکتورهای اصلی خرید جاروبرقی است زیرا معمولا با این وسیله خانگی خانم ها سر و کار دارند و از طرفی ممکن است در هر بار جارو کشیدن مجبور به حمل آن باشیم. جاروبرقی دومنا تنها 5 کیلوگرم وزن داشته و به دلیل اشغال فضای کم برای افرادی که با کمبود فضا مواجه هستند ایده آل است. وزن سبک مدل های این شرکت باعث شده تا استفاده از آن برای کاربران به راحتی انجام شود و در واقع یکی از مزیت های اصلی آن به شمار می رود.

استفاده از قطعات اروپایی و امکانات به روز

دومنا برای اولین بار در سال 1995 میلادی در فرانسه آغاز به کار کرد اما بعدها توسط شرکت ایده آل نگار خاورمیانه به ایران آورده شده و در حال حاضر محصولات آن در کشور تولید و عرضه می شود اگرچه سخت افزار وسیستم های تولید این برند از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه و ترکیه وارد شده و در واقع از قطعات اروپایی در ساخت آن ها بهره برده اند.شرکت دومنا برای ساخت محصولات خود از قطعات و دانش اروپایی بهره برده و جای تعجب ندارد که تولیدات این برند دارای امکانات به روز دنیا باشد.

موتور پر قدرت

چرا باید جاروبرقی دومنا بخریم؟

یکی از مواردی که پیش از خرید جاروبرقی به آن توجه می کنیم، موتور جاروبرقی و قدرت مکش است. دومنا در این مدل خود از موتور پر قدرت ایتالیایی بهره برده که در کمترین زمان ممکن می تواند فضای خانه را کاملا تمیز کند. موتور پرقدرت 2200 وات ایتالیایی این محصول دومنا در کنار وزن سبک دو مزیت اصلی آن تلقی می شود.

رنگ بندی متنوع

تنوع رنگ بندی از جمله نکاتی است که شاید کمتر شرکتی به آن توجه کند. جاروبرقی یکی از وسایل ضروری است که هر خانه ای یافت می شود و در نتیجه باید با سایر وسایل خانه هماهنگی و هارمونی داشته باشد. دومنا 4 رنگ بندی سفید، مسی، مشکی و نوک مدادی را برای جاروبرقی خود انتخاب کرده و افراد با توجه به سلیقه خود می توانند یکی از مدل ها را انتخاب کنند.

مشخصات جاروبرقی دومنا مدل DVC4021

جاروبرقی دومنا مدل DVC4021 از موتور با قدرت 2200 وات بهره برده که تنها 5 کیلوگرم وزن دارد و از طرفی گنجایش مخزن آن 4 لیتر است. این مدل در میان نسخه های کم صدا قرار می گیرد و میزان صدای آن برابر با 67 دسی بل است.شعاع عملکردی سیم برق این مدل 14 متر است و به راحتی می توانید کل فضای خانه را به راحتی جارو کنید. کار با مدل DVC4021 دومنا به دلیل طراحی ارگونومیک و وزن سبک بسیار راحت بوده و جابه جایی و حمل آسان است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟