معرفی لوازم خانگی

ماشین آشپزخانه بلانتون چه کاربردهایی دارد؟

ماشین آشپزخانه بلانتون مدل BCX-KM3301 در دو رنگ بژ و قرمز موجود است و از نظر ظاهری شباهت بسیاری با نمونه های خارجی مطرح دارد.

نفیسه رحیمی | 3 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  آشپزخانه قلب هر خانه ای است که لوازم برقی زیادی دارد اما با توجه به ابعاد خانه های کوچک امروزی نمی توان تمامی این لوازم مانند چرخ گوشت، همزن، مخلوط کن و … را خریداری کرد زیرا ضمن اشغال فضای زیاد در آشپزخانه، صرفه اقتصادی ندارد. به همین دلیل برخی از تولیدکنندگان لوازم خانگی مانند بلانتون دستگاهی با عنوان ماشین آشپزخانه را طراحی کردند که می تواند تمامی کارها را انجام دهد و در واقع جای تمامی وسایل آشپزخانه را پر کند. در این بخش ضمن معرفی این دستگاه چندکاره، به سوال ماشین آشپزخانه بلانتون چه کاربردهایی دارد؟ پاسخ خواهیم داد.

ماشین آشپزخانه چیست؟

ماشین آشپزخانه دستگاهی است که می تواند به عنوان چرخ گوشت، همزن برقی، مخلوط کن، خمیرزن، غذاساز و … عمل کند و در واقع تمامی این وسایل را در خود جای داده است. در نگاه اول به ماشین آشپزخانه بلانتون، یک کاسه بزرگ به همراه سری های مختلف جلب توجه می کند که در واقع این ابزار را قادر ساخته تا بیش از 100 عملکرد داشته باشد. تهیه انواع پاستا، آبمیوه، سس، بستنی و موارد بسیاری با استفاده از این دستگاه امکان پذیر است.

مدل بلانتون از نوع پایه دار بوده که در مقایسه با نسخه های دستی قدرت بیشتری دارد. به طور کلی می توان گفت که حداقل 5 وسیله برقی در ماشین آشپزخانه بلانتون جای داده شده و اگر با کمبود جا مواجه هستید و یا خرید وسایل برقی مختلف برای شما صرفه اقتصادی ندارد، می توانید به سراغ ماشین آشپزخانه بروید. این دستگاه یک دستیار همه فن حریف در آشپزخانه است که تمامی امور را در کمترین زمان انجام می دهد.

 ماشین آشپزخانه بلانتون چه کاربردهایی دارد؟

کاربردهای ماشین آشپزخانه بلانتون مدل BCX-KM3301

ماشین آشپزخانه بلانتون مدل BCX-KM3301 در دو رنگ بژ و قرمز موجود است و از نظر ظاهری شباهت بسیاری با نمونه های خارجی مطرح دارد. این مدل از نوع 6 سرعته بوده و با ظرفیت 5 لیتر، توان 1500 وات و عملکرد توربو کاربردهای فراوانی دارد که از جمله می توان به همزن، خرد و چرخ کردن و ….اشاره کرد.

  • خرد کردن، مخلوط کردن، پوره کردن، رنده کردن انواع گوشت، خرد کردن یخ و آجیل و بسیاری از موارد دیگر بخشی از کاربردهای ماشین آشپرخانه است.
  • این وسیله برای آشپز و قنادان حرفه ای ضروری بوده و فرآیند تهیه کیک و شیرینی را می تواند سرعت دهد.
  • این دستگاه همانند غذاساز بوده که فضای کمی را اشغال می کند.
  • از ماشین آشپرخانه بلانتون می توان برای تهیه انواع سالاد، سس، دسر و …. بهره برد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟