اخبار لوازم خانگی

تکذیب عدم عرضه لوازم خانگی به بازار/ گران فروشی لوازم خانگی را چگونه اطلاع بدهیم؟

اکبر پازوکی گفت: عدم عرضه کالا به بازار تخلف است و مشتریان می توانند هر گونه تخلفی مبنی بر عدم عرضه یا افزایش قیمت را گزارش دهند.

نفیسه رحیمی | 3 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  تشدید بحران های منطقه ای باعث نوسان قیمت دلار در روزهای اخیر شده و در پی آن، ادعاهایی مبنی بر عدم عرضه کالا از سوی تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی به بلای جان خریداران تبدیل شده است. این شرایط در حالی روی داده که فروشندگان لوازم خانگی از کاهش خرید لوازم خانگی و رکود در بازار گلایه دارند.

عدم عرضه به بازار لوازم خانگی تخلف است

اکبر پازوکی؛ رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران در گفتگو با خبرنگار ال کا ایران ضمن تکذیب شایعه عدم عرضه از سوی فروشندگان و واحدهای صنفی عنوان کرد: در حال حاضر بازار با کمبود کالا مواجه نیست و هر گونه عدم عرضه از سوی واحد های صنفی و گرانی کالای لوازم خانگی و عدم تطابق با لیست قیمت ها در سامانه 124 غیر قانونی است.

چگونه از گرانی کالا یا عدم عرضه شکایت کنیم؟

اکبر پازوکی در ادامه افزود: هیچ گونه افزایش قیمتی ازسوی تولیدکنندگان اعلام نشده و فروش کالا با قیمت بالاتر و یا عدم عرضه تخلف است. مشتریان می توانند طی تماس با واحد شکایات اتحادیه لوازم خانگی به شماره 49-66717548 هر گونه تخلفی مبنی بر عدم عرضه یا افزایش قیمت را گزارش دهند.

وی پیش از این اعلام کرده بود: به دلیل پایین بودن قدرت خرید، رکود بر بازار حاکم است. فقط در 10 روز گذشته سمینارهای مختلف برای فروش کالا داشتیم تا مشتری به بازار بیاید.

نرخ دلار به قیمت قبل باز می گردد

عباس جعفری؛ کارشناس پولی و بانکی صبح امروز در خصوص نوسان قیمت دلار در روزهای اخیر گفت: افزایش تنش های اخیر در خاورمیانه مهمترین دلیل برای گرانی نرخ ارز در روزهای گذشته است که با فروکش کردن تنش ها، قیمت ارز عقب نشینی خواهد کرد و به قیمت قبل باز می گردد.

وی با اشاره به آزادسازی دارایی های ایران در روزهای اخیرعنوان کرد:  وزیر امور خارجه در صحبت های اخیر خود تاکید کرد که منابع ایران در قطر آزاد و قابل استفاده است و دولت امریکا و قطر مشکلی با آزاد سازی منابع ارزی ایران ندارند. از طرفی انتظار می رود که با فشار رژیم صهیونیستی، تنش ها در خاورمیانه فروکش کند و در نتیجه نوسان نرخ دلار ماندگار نیست و به‌زودی به قیمت‌های قبل بازمی‌گردد.

افزایش نرخ دلار و یا گمانه زنی ها برای عدم عرضه کالا باعث شده تا بازار لوازم خانگی روزهای خوبی را سپری نکند و همچنان رکود در بازار حاکم است، در حالی که فروشندگان لوازم خانگی و واحدهای صنفی انتظار دارند تا با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، بازار رونق بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟