مزایای هوم بار در یخچال فریزر کلور چیست؟
معرفی لوازم خانگی

مزایای هوم بار در یخچال فریزر کلور چیست؟

اگر شما هم جزو افرادی است که در طول روز چندین بار درب یخچال فریزر را باز می کنید، بهتر است با قابلیت و مزایای هوم بار در یخچال فریزر کلور آشنا شوید.

نفیسه رحیمی | 3 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» اگر شما هم جزو افرادی است که در طول روز چندین بار درب یخچال فریزر را باز می کنید، بهتر است با قابلیت و مزایای هوم بار در یخچال فریزر کلور آشنا شوید.  اما هوم بار چیست و یخچال فریزرهای کلور مجهز به هوم، چه مزایایی را نسبت به سایر مدل ها دارند؟

هوم بار چیست و چه مزایایی دارد؟

هوم بار در واقع یک محفظه کوچک بر روی درب یخچال فریزرهای کلور است که به منظور کاهش مصرف انرژی تعبیه شده و در واقع دسترسی راحت به محتویات داخل یخچال فریزر را ممکن می سازد. به لطف هوم بار دیگر نیاز نیست تا درب یخچال را به طور مدام باز و بسته کنید و در نتیجه میزان مصرف انرژی یخچال بعد از هر باز شدن درب یخچال کاهش پیدا می کند.

اگر شما هم به طور مداوم درب یخچال را باز می کنید، می توانید نوشیدنی های خنک را در داخل هوم بار قرار دهید و بدون نیاز به باز کردن درب یخچال، به انواع مواد غذایی و نوشیدنی دسترسی داشته باشید.مزایای هوم بار در یخچال فریزر کلور شامل

  •  دسترسی راحت افراد به مواد غذایی
  • فعالیت کمتر کمپرسور برای سرد کردن و افزایش دوام یخچال
  • صرفه جویی در انرژی و کاهش هزینه های مربوط به قبض برق

می شود.

عملکرد هوم بار در کاهش مصرف انرژی

همان طور که می دانید بعد از هر باز شدن درب یخچال، سرمای بیشتری از یخچال هدر می رود و کمپرسور مجبور است تا برای سرد کردن محفظه داخل یخچال فریزر بیشتر کار کند، در نتیجه مصرف انرژی بالا می رود.هوم بار یا Home Bar در مدل های کلور همانند یک عایق عمل و از تبادل انرژی بین محفظه‌ی یخچال فریزر و محیط بیرونی جلوگیری می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟