آغاز همکاری تولیپس و مات در زمینه برندسازی و ورود به بازار جهانی
لوازم خانگی ایرانی

آغاز همکاری تولیپس و مات در زمینه برندسازی و ورود به بازار جهانی

قرارداد همکاری بلندمدت تولیپس و مات روز گذشته (15 بهمن ماه 1402) به امضا رسید.

نفیسه رحیمی | 3 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران« ال کا ایران»،  قرارداد همکاری بلندمدت تولیپس و مات روز گذشته (15 بهمن ماه 1402) توسط آقای علی محمدی؛ مدیرعامل ناسیونال ایران و  آقای بهرامی؛ مدیریت عامل هلدینگ بازاریابی و تبلیغات مات طی برگزاری نشستی با حضور اهالی رسانه و مقامات دو شرکت در هتل پارسیان آزادی به امضا رسید.

آقای علی محمدی در جریان این نشست با اشاره به سابقه طولانی مدت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در بازار ایران و همکاری با ژاپنی ها عنوان کرد: در حال حاضر سهم خوبی از بازار لوازم خانگی کوچک داریم و همکاری با گروه مات در راستای  برندسازی برای ورود با بازار جهانی و صادرات لوازم خانگی صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر مردم شناخت کافی از برندهای ایرانی ندارند و امیدواریم طی همکاری با مات اعتمادسازی صورت بگیرد که در نهایت می تواند به افزایش سهم تولیپس از بازار لوازم خانگی و البته صادرات به سایر کشورها منجر شود.

مدیرعامل صنایع الکتریکی ناسیونال ایران ضمن ابراز رضایتمندی از آغاز همکاری با هلدینگ بازاریابی و تبلیغاتی مات گفت: شرکت مات یکی از بزرگترین شرکت‌های بازاریابی در ایران است و ما بر این باوریم همان طور که چرخه تولید، فروش و توزیع به درستی باید انجام شود، چرخه بازاریابی نیز باید توسط یک گروه حرفه‌ای و متخصص هدایت شود.

وی ادامه داد:  توسعه برند ملی، آگاهی‌سازی مردم از کیفیت ساخت ایران تنها با بازاریابی درست اتفاق می افتد البته در این راه نه فقط برند تولیپس ناسیونال ایران بلکه باید کار ساخت ایران نیز تبلیغ شود.

آقای علی محمدی  در خصوص مزایای این همکاری بلند مدت گفت: برندسازی نمی تواند یک شبه روی دهد و در این راستا همکاری خود را با گروه مات آغاز کردیم و قصد داریم تا در کنار  ارتقای کیفیت و بهبود خدمات و افزایش رضایت مندی مشتریان، موفقیت های در حوزه تبلغات و بازاریابی داشته باشیم.

مدیرعامل صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در پایان با تاکید بر این که تیم بازاریابی خود شرکت تولیپس نیز خلاق است، عنوان کرد: در سال های گذشته تبلیغات تولیپس توسط تیم خود شرکت انجام می شود و همکاری در برنامه جوکر نشان از هوشمندی تیم بازاریابی ما است و تیم ما در کنار مجموعه مات به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟