آموزش

قابلیت کانوکشن در آون توستر دومنا چیست؟

آون توسترهای دارای کانوکشن همانند مدل دومنا مجهز به فن هایی هستند که گرمای تولید شده توسط المنت را به طور یکنواخت پخش می کنند.

نفیسه رحیمی | 3 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  آون توستر یا مایکروویو یکی از دستگاه هایی است که در اکثر منازل یافت می شود و سهم عمده ای در سرعت بخشیدن به کارهای روزمره دارد اما این دستگاه ها به دو دسته کلی بدون کانوکشن و کانوکشن دار تقسیم بندی می شوند. آون توستر های کانوکشن دار به پخت یکنواخت غذا کمک می کنند و به همین دلیل پرطرفدار هستند. در این بخش تلاش شده تا با معرفی قابلیت کانوکشن در آون توستر دومنا در خصوص مزایای این فناوری و عملکردآن بیشتر توضیح دهیم.

کانوکشن چیست؟

قابلیت کانوکشن در آون توستر دومنا چیست؟

کانوکشن یکی از فناورهای کاربردی است که معمولا آون توسترهای جدید از این قابلیت بهره برده اند. آون توسترهای دارای کانوکشن همانند مدل دومنا مجهز به فن هایی هستند که گرمای تولید شده توسط المنت را در فضای داخلی به طور یکنواخت پخش می کنند تا غذا به طور یکنواخت گرم یا پخته شود. در مدل های فاقد این قابلیت، گرما از طریق بدنه به غذا منتقل می شود در نتیجه ممکن است قسمتی از غذا بسوزد و یا قسمتی از غذا خام بماند.

مزایای کانوکشن در آون توستر دومنا

قابلیت کانوکشن در آون توستر دومنا چیست؟

مهمترین مزیت آون توسترهای دارای کانوکشن پخت یکنواخت غذا است اما این فرآیند با گردش بهتر جریان هوای گرم در داخل آون توستر دومنا می تواند منجر به پخت و یا گرم شدن سریع غذا نیز شود.

  • پخت یا گرم شدن غذا به صورت کامل و یکدست
  • عدم سوختن یا نپختن قسمتی از غذا
  • پخت یا گرم شدن غذا در مدت زمان کمتر
  • تهیه غذا با کیفیت بهتر

مشخصات آون توستر دومنا مدل DO46 KING

قابلیت کانوکشن در آون توستر دومنا چیست؟

آون توستر دومنا مدل DO46 KING ضمن برخورداری از امکانات به روز مانند فناوری کانوکشن از طراحی کلاسیک و متمایز بهره برده که در دو رنگ شیری و مشکی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این مدل دومنا مجهز به 4 المنت(دو المنت بالا و دو المنت پایین) است و گرما به طور یکنواخت داخل آون توستر جریان می یابد.

مدل دستگاهاون توستر دومنا مدلKING46
توان مصرفی2000 وات
ظرفیت46 لیتر
شیشه دوجدارهدارد
رنگبندیسفید شیری
موتور جوجه گرداندارد
تایمردارد
برنامه پختندارد
ترموستاتدارد
سینی روغن گیردارد
تعداد طبقاتدو طبقه
تعداد المنت4 المنت(دو المنت بالا و دو المنت پایین)
فن کانوکشندارد
لامپ داخلیدارد
عایق حرارتیدارد
مدت گارانتی18 ماه گارانتی شرکت ایده آل نگار خاورمیانه
قیمت6.611.400 تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟