اخبار لوازم خانگی

عدم عرضه لوازم‌خانگی از سوی واحدهای صنفی صحت ندارد/ گران فروشی لوازم خانگی را گزارش دهید

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: مشتریان می‌توانند با تماس با سامانه ۱۲۴ مواردی در خصوص گران فروشی، عدم عرضه، فروش خارج از قاعده را گزارش دهند.

نهال وحیدی | 3 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکبر پازوکی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در خصوص عدم عرضه لوازم‌خانگی از سوی واحدهای صنفی گفت: این موضوع اولا صحت ندارد فقط متاسفانه مشتری کاهش یافته است.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونه از گرانی کالا یا عدم عرضه گفت:مشتریان می توانند با تماس با سامانه ۱۲۴، وزارت صمت، تعزیرات و اتحادیه لوازم‌خانگی مواردی در خصوص گران فروشی،عدم عرضه ،فروش خارج از قاعده و یا از این موارد را گزارش دهند و رسیدگی می شود.

پازوکی در خصوص سوالی مبنی بر افزایش قیمت لوازم خانگی گفت: زمانی من می‌توانم بگویم افزایش قیمتی داریم که یک سند و مدرکی در دست داشته باشم به عنوان مثال لیست قیمت شرکت تولید کننده قبل و بعد را داشته باشم و باهم مقایسه کنم و بگویم بله افزایش قیمت داشته ایم ولی هنوز رسمیت ندارد و در سامانه ۱۲۴ چطور می توانیم رصد کنیم که کدام کالا افزایش یا کاهش داشته است.

او گفت: یک شرکت تولیدی در زمینه پکیج و آبگرمکن  در برخی از لوازم گرمایشی خود حدود ۵ الی ۶ درصد افزایش قیمت داشته است که این موضوع صحت دارد و بقیه موارد مبنی بر افزایش قیمت لوازم‌خانگی صحت ندارد./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟