اخبار لوازم خانگی

موسس برند لومکس؛ از مدیریت در توشیبا تا تاسیس لومکس!

برند لومکس به پشتوانه سال ها مدیریت و تجربه کار در مجموعه های ناسیونال و توشیبا تاسیس شده است.

نفیسه رحیمی | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لومکس یکی از تولیدکنندگان به نام در بازار لوازم صوتی و تصویری است که اکثر مشتریان این برند را به دلیل تولید اسپیکرهای متنوع می شناسند اما شاید کمتر کسی در مورد پیشینه این برند و خاندان حلمی شنیده باشد؟

مروری بر تاریخچه مدیران لومکس

این برند از دهه 80 در بازار صوتی و تصویری ایران حضور دارد که طراحی محصولات آن در فرانسه انجام شده و در کشورهای آسیایی تولید و مونتاژ می شدند. اما از اواسط دهه 90، تولید محصولات این شرکت در کشورمان توسط شرکت بانیان آغاز شد . در واقع برند لومکس به پشتوانه سال ها مدیریت و تجربه کار در مجموعه های ناسیونال و توشیبا تاسیس شده و سابقه این برند به 92 سال گذشته باز می گردد.

شاید بتوان گفت که برند لومکس جایگاه امروز خود را مدیون میرزا یحیی حلمی است. وی یکی از مدیران ارشد ناسیونال بود که در واقع نقش تاثیرگذاری را در شکل گیری این برند داشته اما فرد دیگری که در کارنامه این برند نقش مهمی داشته، حاج احسان حلمی است.

حاج احسان حلمی نیز در سمت یکی از مدیران ارشد توشیبا فعالیت می کرد که در نهایت روند تکاملی برند لومکس به پشتوانه سال ها تجربه در عرصه لوازم خانگی  و دانش مهندس حکمت حلمی( فارغ التحصیل الکترونیک از دانشگاه DIT آمریکا) و آقای فراز حلمی تاسیس شد.

 

در پایان می توان گفت که در پشت این برند سال ها تجربه قرار دارد و به عبارت دیگر لومکس با تکیه بر دو فاکتور دانش فنی نیروهای جوان و تجربه پیشکسوتان این عرصه شکل گرفته است.

لومکس در حال حاضر در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری و همچنین لوازم خانگی کوچک فعالیت می کند که در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و همچنین ارتباط با علاقه مندان موسیقی در عرصه ای جدید، اسپانسر کنسرت محمد زندوکیلی شد.

کارخانه لومکس در شهرک صنعتی شمس آباد قرار دارد و محصولات این برند در کشورمان تولید می شود که در نتیجه تمامی تولیدات آن دارای و گارانتی خدمات پس از فروش معتبر است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟