عرضه لوازم خانگی با روکش چوب؛ تلفیق هنر و تکنولوژی
اخبار لوازم خانگی

عرضه لوازم خانگی با روکش چوب؛ تلفیق هنر و تکنولوژی

گروه گودرج از عرضه یخچال فریزر و سیستم تهویه مطبوع با روکش چوب خبر داد.

نفیسه رحیمی | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران»،  گروه گودرج از عرضه سری جدید لوازم خانگی خود با روکش چوبی در هند خبر داد که شامل یخچال فریزر و سیستم تهویه مطبوع می شود. این سری محصولات Godrej به خوبی تلفیق فناوری و زیبایی را نمایش می دهد.

این سری از محصولات تازه وارد گودرج با عنوان Eon Vogue شناخته می شود که در لیست آن یخچال فریزرهای پیشرفته با روکش چوب بلوط و گردو موجود است و در دو ظرفیت 272 و 244 لیتر با قیمت های 27 تا 32 هزار روپیه عرضه می شوند. سیستم های تهویه مطبوع این مجموعه در سه رنگ سرو، ساج و ماهاگونی با ظرفیت 1.5 Tr در اختیار مشتریان قرار می گیرند که در محدوده قیمتی 35000-38000 روپیه قرار دارند.

کمال ناندی؛ مدیر بازرگانی و معاون اجرایی شرکت لوازم خانگی Godrej در این خصوص گفت: «با توجه به افزایش درآمدهای قابل تصرف و وام‌هایی که به راحتی قابل دسترسی هستند، میانگین سنی مالکیت خانه در حال کاهش است و گفته می‌شود اکنون به سی سالگی رسیده است.»

وی ادامه داد: « مصرف‌کنندگان جوان هندی تلاش زیادی برای تعمیر خانه‌های خود انجام می‌دهند تا تمامی المان و عناصر دکوراسیون خانه با یکدیگر هارمونی داشته باشد، اما در مواردی مانند زیبایی‌شناسی لوازم خانگی با محدودیت مواجه هستند و در واقع این مجموعه با توجه به سلیقه قشر جوان جامعه طراحی و تلفیقی از هنر و تکنولوژی است.»

مدیر بازرگانی و معاون اجرایی شرکت لوازم خانگی Godrej افزود: «زیبایی شناسی امروز یک محرک کلیدی برای خرید است، با توجه به فلسفه لوازم خانگی Godrej، نوآوری بار دیگر به کمک این برند آمده و در اقدامی جالب، تهویه مطبوع و یخچال های فریزر های با الهام از طبیعت (سری Godrej Eon Vogue) تولید و معرفی شده اند.»

گروه گودرج در سال 1897 میلادی توسط برادران گودرج به نام‌های اردشیر و پیروجشا گودرج که از اعضای خانواده گودرج (از پارسیان هند) هستند، راه‌اندازی شد. این گروه در حوزه هایی مانند لوازم خانگی، املاک، نوشیدنی، مهندسی صنایع، کشاورزی و … فعالیت می کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟