قاچاق سازمان یافته
اخبار لوازم خانگی

افزایش ضمانت نامه لوازم خانگی از 18 به 24 ماه

برادران در مورد جلب رضایت مشتری و ضمانت کالا گفت: ضمانت کالا لوازم خانگی در قبل 18 ماه بوده که ما به 24 ماه افزایش داده‌ایم.

آتنا میراحمدی | 2 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران»، محمد مهدی برادران؛ معاون صنایع عمومی وزارت صمت در مورد تولیدات تلفن همراه تقلبی از یک برند مشهور گفت: ما این موضوع را به سازمان حمایت گفته‌ایم اما با توجه به وجود تحریم ها نمایندگی رسمی برای تولیدات برداشته شده است.

برادران افزود: کشور ما دارای قانون و استاندارد هایی است و اکنون که در تحریم قرار داریم، اگر واحد های تولیدی طبق قوانین و استاندار های کشور مجوز های لازم را برای تولیدات از وزارت ارتباطات و سازمان حمایت دریافت کنند، دیگر لزومی به تهیه مدارک از سایر کشور ها نیست.

برادران در مورد جلب رضایت مشتری و ضمانت کالا گفت: حقوق مشتریان باید رعایت شود و حق آنان است که بدانند کالای مورد نظر چه میزان رضایت داشته است. ضمانت کالا لوازم خانگی در قبل 18 ماه بوده که ما به 24 ماه افزایش داده‌ایم، اما برخی از تولید کنندگان به طور داوطلبانه به 34 ماه تا 5 سال هم ضمانت می کنند.

برادران درباره فروش برخی کالا ها بالاتر از نرخ جهانی گفت: دیده شده برخی کالا ها از ارز دولتی استفاده می کنند اما هنگام فروش با ارز آزاد و چند برابر قیمت می فروشند. باید برای جلوگیری از فروش این کالا ها به زودی تصمیماتی گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟