مشخصات آون توستر دومنا مدل DO46DIGI
لوازم خانگی ایرانی

مشخصات آون توستر دومنا مدل DO46DIGI

در سبد محصولات برند دومنا علاوه بر اتو، جاروبرقی، خردکن، گوشت کوب برقی و ... آون توستر نیز دیده می شود که با دارا بودن قابلیت های متعدد و قیمت مناسب روانه بازار می شوند

یاسمن داودیان | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وجود آون توستر در هر آشپزخانه ای امکان پخت کیک، پیتزا، مرغ، ماهی و انواع غذاهای مختلف که به حرارت و برشته شدن نیاز دارند را به وجود می آورد. در سبد محصولات برند دومنا علاوه بر اتو، جاروبرقی، خردکن، گوشت کوب برقی و … آون توستر نیز قرار گرفته که با دارا بودن قابلیت های متعدد و قیمت مناسب روانه بازار می شوند. در صورتی که قصد خرید آون توستر از برند دومنا را دارید؛ این مطلب را دنبال کنید تا با مشخصات آون توستر دومنا مدل DO46DIGI آشنا شوید.

مشخصات آون توستر دومنا مدل DO46DIGI

آون توستر دومنا مدل DO46DIGI با موتور قدرتمند 2000 واتی و گنجایش 46 لیتری، پاسخگوی پخت غذاهایی به تعداد اعضای خانواده و مهمانی های کم تعداد است. همچنین وجود موتور جوجه گردان از دیگر مزیت های خوب این دستگاه است که امکان تهیه جوجه و مرغ را به وجود می آورد. علاوه بر این ها، یکی از فناوری های به‌روز که در آون توسترهای دومنا به کار رفته، فن کانوکشن است که پخت یکنواخت و سریع غذاها را فراهم می کند. مزایای فن کانوکشن در آون توستر شامل موارد زیر است:

  • پخت غذای یکدست
  • افزایش سرعت در تهیه غذا
  • پخت غذاهایی با حجم بیشتر به دلیل یکنواختی جریان گرما

مشخصات و قیمت آون توستر دومنا مدل DO46DIGI 

مشخصات آون توستر دومنا مدل DO46DIGI

شرکت دومنا با در نظر گرفتن سلیقه های متفاوت این محصول را در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه کرده و با 18 ماه گارانتی که توسط شرکت ایده آل نگار خاورمیانه ارائه می شود، خیال کاربر را بابت خرید دستگاه راحت می کند. قیمت و مشخصات آون توستر دومنا مدل DO46DIGI به صورت کلی در جدول زیر قابل مشاهده است:

مدل دستگاهآون توستر دومنا مدل DO46DIGI
توان مصرفی2000 وات
ظرفیت46 لیتر
شیشه دوجدارهدارد
رنگبندیمشکی – سفید
موتور جوجه گرداندارد
تایمردارد
برنامه پختندارد
ترموستاتدارد
سینی روغن گیردارد
تعداد طبقاتدو طبقه
تعداد المنت4 المنت(دو المنت بالا و دو المنت پایین)
فن کانوکشندارد
لامپ داخلیدارد
شناسه کالا2901975000171
مدت گارانتی18 ماه گارانتی شرکت ایده آل نگار خاورمیانه
قیمت6.746.600 تومان

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟