پیش خرید لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

رونمایی از طرح پیش خرید لوازم خانگی تا سقف 100 میلیون تومان

تیم اقتصادی دولت برای افزایش توان خرید کالا، تصمیم هایی با تولیدکنندگان و سیستم بانکی کشور در این خصوص گرفته اند و نتیجه این صحبت و تصمیمات، ایجاد طرح بزرگ پیش‌خرید اعتباری لوازم مصرفی تا سقف 100 میلیون تومان شد.

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران»، تیم اقتصادی دولت برای افزایش توان خرید کالا، تصمیم هایی با تولیدکنندگان و سیستم بانکی کشور در این خصوص گرفته اند و نتیجه این صحبت و تصمیمات، ایجاد طرح بزرگ پیش‌خرید اعتباری لوازم مصرفی تا سقف 100 میلیون تومان شد. گفته شده این طرح طی هفته های بعد رونمایی می شود.

در این طرح افراد باید در سیستم بانکی در سامانه اعتبارسنجی اعتبار جمع کنند، این تسهیلات در طبقات مختلف تا سقف 100 میلیون تومان برای تأمین لوازم مصرفی تخصیص خواهد یافت.

کارمندان دولت در این طرح بسته به رتبه اعتباری می توانند از تسهیلات 90 تا 100 میلیون تومانی جهت تأمین انواع کالاها و لوازم خانگی بهره‌مند خواهند شد. علاوه بر کارمندان، اقشار مختلف هم می توانند نسبت به رتبه خود در سیستم اعتبارسنجی بانک ها از این تسهیلات استفاده کنند.

به گزارش تسنیم، در این طرح تمامی افرادی که بالای 18 سال سن و رتبه اعتباری در سیستم بانکی دارند مجاز به استفاده از این طرح هستند و پرداخت این تسهیلات انحصاری در سرپرست خانوار ندارد.

این طرح آثار خوبی در افزایش خرید کالا در پی دارد و با بانک های عامل نهایی هماهنگ شده و همچنین شرکت ها اقدامات لازم را برای اجرا شدن این طرح انجام داده اند و جزئیات این طرح به زودی توسط وزارت صمت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟