فلاسک هوشمند چیست
آموزش

فلاسک هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟

احتمالا برای همه شما ها سوال شده که فلاسک هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟ فلاسک از جمله لوازم مفید و ضروری در هنگام سفر و کمپینگ است. برای فهمیدن کاربرد های فلاسک هوشمند در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

آتنا میراحمدی | 1 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران»، احتمالا برای همه شما ها سوال شده که فلاسک هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟ فلاسک از جمله لوازم مفید و ضروری در هنگام سفر و کمپینگ است. فلاسک باعث می شود تا مایعات مورد علاقه‌تان را در دمای مطلوب نگهدارید. این فلاسک های هوشمند از تکنولوژی هوشمند استفاده می کنند تا دمای مایعات را برای مدت طولانی تری حفظ کنند. برای فهمیدن کاربرد های فلاسک هوشمند در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

در این مطلب می خوانید:

  • فلاسک هوشمند چیست؟
  • تعویض باتری فلاسک دماسنج دار
  • فلاسک درجه دار یونیک
  • شستن فلاسک درجه دار
  • فلاسک هوشمند شیائومی

فلاسک هوشمند چیست؟

اگر شما فکر می کنید که فلاسک معمولی با فلاسک هوشمند تفاوتی ندارد سخت در اشتباهید. یکی از تفاوت های فلاسک معمولی با هوشمند، تشخیص سرد و گرم بودن چای یا هر نوع نوشیدنی دیگر است. در فلاسک های معمولی امکان تشخیص سرد و گرم بودن نوشیدنی ها نیست و برای فهمیدن این موضوع باید نوشیدنی را در لیوان بریزید، اما فلاسک های هوشمند مجهز به سنسور دماسنج هستند که با وجود یک صفحه نمایش LED دمای نوشیدنی داخل فلاسک رو به ما نشان می دهد. فلاسک ها در سفر و طبیعت گردی کاربرد های زیادی دارند و با وجود دماسنج در این فلاسک ها دمای چای و نوشیدنی خود را چک کنید و یک چای گرم و داغ میل کنید.

تعویض باتری فلاسک دماسنج دار

فلاسک های هوشمند با باتری کار می کنند و طبیعی است که پس از مدتی کار کردن درجه های روی LED کم رنگ شود یا باتری آن تمام شود. اما جای هیچ نگرانی نیست و با تعویض کردن باتری آن می توانید دوباره مثل روز اول از آن استفاده کنید. در بعضی از مدل فلاسک ها تعویض کردن باتری بسیار مشکل است و باید از افراد مجرب برای تعویض باتری فلاسک کمک بگیرید. البته خیلی از فلاسک های هوشمند مثل فلاسک درجه دار یونیک، در قسمت سر خودشان یک باتری گرد ساعتی دارند و شما به راحتی می توانید باتری آن را تعویض کنید.

فلاسک درجه دار یونیک

این فلاسک از جنس و کیفیت بسیار خوبی بر خوردار است. جنس فلاسک از استیل زنگ نزن 304 و بسیار مقاوم است. همین باعث شده تا خیلی از کوهنوردان و مسافران در تفریحات خود از این فلاسک استفاده کنند. فلاسک هوشمند یونیک دارای رنگ بندی زیادی است و شما می توانید نسبت به سلیقه خود رنگ دلخواه را تهیه کنید.

فلاسک یونیک ساختار خیلی پیچیده ای ندارد و از سه بخش نمایشگر LED هوشمند، فیلتر چای و بطری وکیوم عایق بندی تشکیل شده است.

احتمالا در استفاده از این فلاسک برای شما سوال ایجاد می شود که از کجا بفهمیمم چای یا محتویات داخل این فلاسک گرم یا سرد است؟ در نمایشگر این فلاسک در کنار نشان دادن دما، سه رنگ قرمز، زرد و سبز هم دیده می شود. رنگ قرمز و نشان دادن دمای 60 درجه به بالا به معنای داغ بودن محتویات داخل فلاسک است. رنگ زرد و نشان دادن دما در بازه ی دمایی ۳۳ تا ۶۵ درجه سانتی گراد به این معناست که آب یا چی داخل فلاسک گرم است. در آخر رنگ سبز است که نشان دهنده سرد بودن نوشیدنی داخل فلاسک است.

شستن فلاسک درجه دار

اگر برای تفریحات به بیرون رفتید و داخل فلاسک خود نوشیدنی ریختید و حالا قصد دارید که آن را تمیز کنید، باید بگم که شستن و تمیز کردن فلاسک اصلا کار سخت و دشواری نیست و به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. فقط کافی است محتویات داخل فلاسک را خالی کنید و قسمت هایی از آن که قابل جداشدن هستند، مثل درب و… را جدا کنید و با آب و مایع به خوبی تمیز کنید. اگر داخل فلاسک بوی بدی می دهد می توانید از ترکیب جوش شیرین و سرکه استفاده کنید. به این صورت که داخل فلاسک، بسته به اندازه و ابعاد فلاسک جوش شیرین بریزید و بعد از آن مقداری سرکه سیب به آن اضافه کنید و محتویات داخل آن را ترکیب کنید و فلاسک را کامل و تمیز بشویید.

فلاسک هوشمند شیائومی

فلاسک هوشمند قابل حمل Deerma DEM-035S یک نمونه از فلاکس هوشمند شیائومی است. این فلاسک هوشمند کاربرد خیلی مفیدی در زمستان دارد و شما با وجود این فلاسک می توانید نوشیدنی های گرمی در زمستان همراه خود داشته باشید. فلاسک هوشمند شیائومی همانند یک کتری برقی 300 واتی 350 میلی لیتری عمل می کند که با برخورداری از سیستم گرمایشی می‌تواند به سرعت آب را در عرض 8 دقیقه بجوشاند. همچنین علاوه بر نشان دادن دما نوشیدنی در صفحه نمایشگر LED، می تواند محتویات داخل فلاسک را تا مدتی طولانی گرم نگه دارد. از ویژگی های مهم فلاسک هوشمند قابل حمل Deerma DEM-035S شیائومی می توان به طراحی خوب و راحت، فرمت فشرده، درب به صورت فنجان، صفحه نمایش مناسب، امکان جوشاندن آب و تنظیم دمای آسان اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟