لوازم خانگی کمپر
آموزش

راهنمای خرید لوازم خانگی کمپر

برای رفتن به سفر کمپر نیاز به ابزار و وسایل خاصی است تا با داشتن آن ها در هنگام سفر به مشکل بر نخورید. برای همین ما در این مقاله به راهنمای خرید لوازم خانگی کمپر پرداختیم، تا شما را در خرید لوازم کمپر راهنمایی کنیم.

آتنا میراحمدی | 1 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تا حالا شده به این فکر کنید که برای تعطیلات عید به کجا و چگونه سفر کنید؟ یا یک سفر متفاوت را تجربه کنید؟ کمپر از بهترین سفر های چند روزه است و مناسب افرادی است که دوست دارند یک سفر متفاوت و هیجان انگیز را تجربه کنند. برای رفتن به سفر کمپر نیاز به ابزار و وسایل خاصی است تا با داشتن آن ها در هنگام سفر به مشکل بر نخورید. برای همین ما در این مقاله به راهنمای خرید لوازم خانگی کمپر پرداختیم، تا شما را در خرید لوازم کمپر راهنمایی کنیم.

در این مطلب می خوانید:

  • هزینه تجهیز کمپر
  • دستشویی کمپر
  • آبگرمکن کمپر
  • درب کمپر
  • مخزن کمپر
  • خرید کمپر مسافرتی دست دوم

هزینه تجهیز کمپر

امروزه با افزایش قیمت خودرو تقاضا برای خرید خودرو کمپر کم شده و اکثر مردم با شنیدن خودرو کمپر یاد ون فواکس واگن می افتند اما با پیشرفت صنعت خودروسازی، خودروسازان کمپر خودرو هایی با تجهیزات قابل توجهی از جمله آشپزخانه، حمام، دستشویی، میز، صندلی و… طراحی کرده اند. برای خوابیدن در خودرو های کمپر باید طراحی صندلی ها به طوری باشد تا باز و بسته شود و جای خوابیدن فراهم شود. البته این خودروها بسته به نیاز و خواسته های مشتری هم طراحی می شود و هزینه تجهیزات آن از ۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان متغیر است. بعضی افراد به خاطر افزایش قیمت خودرو و مواد اولیه قادر به تهیه خودرو کمپر با سلیقه خود و تمامی تجهیزات نیستند و بلعکس بعضی از افرادی که شرایط مالی خیلی خوبی دارند قادر به تهیه خودرو کمپر جدید و به روز تری هستند.

دستشویی کمپر

دستشویی کمپر یکی از مهمترین لوازمی است که برای کمپینگ و اقامت در طبیعت باید به آن توجه کرد. وجود دستشویی کمپر باعث می شود تا شما به بهداشت خود اهمیت بدهید و نیاز به حضور در مکان های عمومی ندارد. دستشویی های کمپر در انواع و اندازه های مختلف قابل خریداری است و شما می توانید بسته به نیاز خود مناسب ترین دستشویی را خریداری کنید. دستشویی کمپر دو نوع برقی و غیر برقی دارد، که ما در این قسمت یک نمونه از مدل برقی را برای شما شرح می دهیم.

توالت برقی رگولار SEAFLO

این توالت برقی از جنس سرامیک است. از قابلیت های این دستشویی می توان به موتور خورد کن با شفت و پروانه استیل، سیستم جلوگیری از برگشت بوی فاضلاب، درب آرام بند اشاره کرد. قطر لوله ورودی آب ۳/۴ اینچ و قطر خروجی فاضلاب ۱ اینچ و حداکثر جریان در مدل ۱۲ ولت برابر با ۱۵ آمپر است. قیمت این محصول حدود ۲۳۰۰۰۰۰۰ میلیون است.

آبگرمکن کمپر

آب گرمکن کمپر یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه برای کمپینگ شما است. با وجود آبگرمکن شما می توانید به راحتی آب گرم برای خورد و خوراک، چای، قهوه و… تهیه کنید. آبگرمکن های کمپر در دو نوع گازی و در انواع و اندازه های مختلف وجود دارند و شما باید نسبت به نیاز خود آبگرمکن مورد نیاز خود را تهیه کنید.

آبگرمکن برقی کمپر ۱۲v

این آبگرمکن با برق باطری 12v و یا برق شهری کار می کند و دارای منبع ذخیره 10 لیتری آب است. از قابلیت های دیگر این آبگرمکن می توان به نمایشگر دمای دیجیتالی و براکت جهت نسب روی سطح مورد نظر اشاره کرد. قیمت این آبگرمکن حدود 24750000 است.

درب کمپر

درب کمپر از جمله قطعات مهم و حیاتی کمپینگ است. در انتخاب درب کمپر باید جنس، اندازه و ابعاد، قابلیت نگهداری و شستشو و طراحی آن توجه کرد. از نمونه های درب کمپر می توان به درب ورودی کمپر و کاروان اشاره کرد. این نوع درب از ساندویچ پنل آلومینیوم با پوشش ضد uv و دارای فریم آلومینیومی پوشش داده شده با رنگ الکترواستاتیک ( سفید یا مشکی )، یک درب توری برای جلوگیری از ورود حشرات، پرده فابریک کمپری روی پنجره، پنجره از نوع طلق دوجداره مخصوص کمپر، دستگیره داخلی و سطل زباله تعبیه شده فریم داخلی درب و… خیلی امکانات بیشتر است. قیمت حدودی این درب 84150000 میلیون تومان است.

مخزن کمپر

مخزن کمپر از مهم ترین وسیله های مورد نیاز در کمپینگ است. این مخزن ها بسیار کاربردی هستند و می توانید در سفر آب همراه خود داشته باشید. یک نمونه از این مخزن ها، مخزن آب 42 لیتری AOR مدل Poly Water Tank است. این مخزن فاقد مواد مضر BPA، ظرفیت مخزن 42 لیتر، دارای جنس پلی اتیلن و امکان نصب روی پمپ آب یا شیر تخلیه را دارد.

خرید کمپر مسافرتی دست دوم

بسیاری از افراد علاقه خیلی زیادی به کمپر و سفرات کمپینگ دارند، اما به دلیل هزینه های بالا برای تهیه کمپر از خریداری آن پشیمان می شوند. اگر علاقه خیلی زیادی به این گونه سفرات دارید و هزینه تهیه کمپر برای شما دشوار است، می توانید کمپر های دست دوم تهیه کنید. کمپر های دست دوم نسبت به تهیه صفر تا صد کمپر هزینه خیلی کمتری دارد و علاوه بر آن تمامی تجهیزاتی که باید برای کمپینگ به همراه داشته باشید را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟