حالت Follow-Me در کولرگازی پاکشوما چه کاربردی دارد؟
معرفی لوازم خانگی

حالت Follow-Me در کولرگازی پاکشوما چه کاربردی دارد؟

با فعال کردن حالت Follow-Me می توانید دمای محیط در محدوده ی ریموت کنترل را تنظیم کنید.

نفیسه رحیمی | 3 هفته قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  حالت Follow-Me در کولرگازی پاکشوما به منظور تنظیم دمای محیط در محدوده ی ریموت کنترل فعال می شود که به کمک آن دیگر نیاز نیست تا منتظر بمانید کل فضای اتاق خنک شود و در واقع دمای محیط اطراف ریموت کنترل اولویت دارد.

عملکرد Follow-Me در کولرگازی

حالت Follow-Me عملکرد ساده ای دارد و به محض فعال شدن، سیستم تهویه مطبوع دمای منطقه ای را که کنترل از راه دور قرار دارد، تشخیص داده و بر اساس آن خنک یا گرم می کند. با این روش دیگر نیاز نیست تا برای سرد یا گرم شدن دمای اتاق منتظر بمانید و به عبارت دیگر،  حالت Follow-Me جریان هوا را به سمت کاربر هدایت کرده و به طور دقیق تر می تواند دمای مورد دلخواه فرد را تشخیص دهد.

روش کار سنسور Follow-Me بدین گونه است که حرکت با کمک یک فناوری حسگر دوگانه داخلی شناسایی می شود و سپس جهت جریان هوا متناسب با آن تغییر می کند. جالب است بدانید که بعد از گذشت چند دقیقه، جهت پرتاب باد به روز می شود.

مزایای Follow-Me

کولرگازی های مدرن به انواع و اقسام تکنولوژی مجهز شده اند تا دمای محیط را براساس نیاز کاربر تنظیم کنند. حالت Follow-Me تنظیم دمای محیط در محدوده ی ریموت کنترل برای فضاهای بزرگ بسیار کاربرد دارد زیرا دما در هر قسمت از اتاق متفاوت است و تغییر جریان هوا در فضا نیازمند زمان است که به لطف این حالت دیگر کاربر مجبور نیست برای سرد یا گرم شدن محیط منتظر بماند و در ابتدا تنظیم دمای محیط فرد یا ریموت کنترل در الویت قرار دارد.

شرکت پاکشوما یکی از معدود تولیدکنندگان ایرانی کولرگازی در کشور است که محصولات خود را با فناوری های روز دنیا و همچنین تنوع بالا روانه بازار می کند. تمامی محصولات این برند ایرانی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و از امکانات سیستم های تهویه مطبوع این شرکت می توان به سیستم Flash Cooling جهت تسریع در خنک شدن محیط، سیستم یونیزاسیون هوا (Super Ionizer)، سیستم تشخیص نشت مبرد،  پره های طلایی در قسمت خارجی دستگاه (کندانسور)، پرتاب باد سه بعدی (3D Air Flow) و … اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟