با فناوری های پنکه دومنا آشنا شوید
اخبار لوازم خانگی

با فناوری های پنکه دومنا آشنا شوید

در سبد محصولات شرکت دومنا، علاوه بر چای ساز، اتوپرس، آون توستر و ... پنکه نیز وجود دارد که با وجود طراحی زیبا و هوادهی عالی تجربه استفاده از یک محصول خوب را به ارمغان می آورد. فناوری های پنکه دومنا مدل DF550 شامل ریموت کنترل، تنظیم ارتفاع، گردش به راست و چپ، تنظیم حالت وزش باد و تایمر است که استفاده آسان تر از محصول را ایجاد می کند. 

یاسمن داودیان | 2 هفته قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در سبد محصولات شرکت دومنا، علاوه بر چای ساز، اتوپرس، آون توستر و … پنکه نیز وجود دارد که با وجود طراحی زیبا و هوادهی عالی تجربه استفاده از یک محصول خوب را به ارمغان می آورد. فناوری های پنکه دومنا مدل DF550 شامل ریموت کنترل، تنظیم ارتفاع، گردش به راست و چپ، تنظیم حالت وزش باد و تایمر است که استفاده آسان تر از محصول را ایجاد می کند.

ریموت کنترل

فناوری های پنکه دومنا

یکی از تجهیزات خوب و کاربردی که در پنکه دومنا تعبیه شده، ریموت کنترل است که امکان کنترل از راه دور را فراهم می کند. دکمه های متعددی بر روی این قطعه دیده می شود که هر کدام عملکرد مخصوص خودشان را دارند.

  • دکمه Speed امکان تغییر سرعت چرخش پره ها را ایجاد می کند.
  • با استفاده از دکمه Mode می توانید حالت های مختلف وزش باد نرمال، طبیعی و خواب را انتخاب کنید.
  • با وجود دکمه Swing امکان تعیین جهت وزش باد امکان پذیر می شود.
  • دکمه Timer جهت تنظیم تایمر به کار می رود.

تنظیم ارتفاع

با استفاده از قابلیت تنظیم ارتفاع می توانید دستگاه را در ارتفاع های مورد نظر خود تنظیم کنید این قابلیت در مواقعی که قصد دارید پنکه را در اتاق خواب کودک خود قرار دهید؛ به شما کمک می کند.

گردش به راست و چپ

گردش به راست و چپ باعث یکنواختی جریان هوا در محیط شده و با چرخش های متعدد خود بخش زیادی از منزل را خنک می کند.

تنظیم حالت وزش باد

پنکه دومنا مدل DF550 مجهز به سه حالت وزش باد نرمال، طبیعی و خواب است که می توانید با توجه به موقعیت های مختلف آن را تنظیم کنید. فعال کردن گزینه خواب در شب قطعا تجربه یک خواب آسوده را برای شما فراهم می کند.

تایمر

با استفاده از تایمر، زمان استفاده از دستگاه به خوبی مدیریت می شود زیرا با توجه به مدت زمان تعیین شده دستگاه فعالیتش را آغاز و پس از گذشت دقایقی پنکه به طور خودکار خاموش می شود. وجود تایمر این اطمینان خاطر را به شما می دهد که پس از ترک منزل هوای محیط طبق زمانی که انتخاب کردید، تهویه و خنک می شود.

پنکه دومنا مدل DF550

فناوری های پنکه دومنا

فناوری های پنکه دومنا شامل موارد متعددی می شود که پیش از این درباره آن ها توضیحاتی ارائه کردیم. علاوه بر قابلیت های مختلف این دستگاه، قیمت مناسب در کنار گارانتی 18 ماهه از دیگر مزایای خرید این پنکه است.

مدل دستگاهDF550 Nature
توان مصرفی55W
رنگبندیسفید
تعداد پره ها5 پره
تایمردارد
ریموت کنترلدارد
قابلیت تنظیم ارتفاعدارد
گردش به راست و چپدارد
حالت وزش بادنرمال – طبیعی- خواب
مدت گارانتی18 ماه
قیمت3,859,500 تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟