اخبار لوازم خانگی

نسل جدید کولرگازی های پاکشوما با تکنولوژی اینترنت اشیا معرفی شد

کولر گازی هوشمند و سیستم تصفیه کننده هوای پاکشوما با حضور نمایندگان فروش این شرکت رونمایی شد.

بهنام وحیدی | 2 هفته قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سمینار محصولات تهویه مطبوع پاکشوما در روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور نمایندگان فروش تهران در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

با توجه به نزدیک شدن فصل گرما، در این گردهمایی ضمن بررسی تکنیک های فروش، دو محصول جدید پاکشوما معرفی شد.

اسپلیت جدید پاکشوما با عنوان breeze شناخته می شود که در سری نسل جدید کولرهای گازی بازارقرار می گیرد و مجهز به فناوری اینترنت اشیا است.کولر گازی breeze پاکشوما از قابلیت اتصال به وای فای برخوردار بوده ‌‌ و در نتیجه به راحتی می توان آن را از راه دور کنترل کرد.

تصفیه هوا سری GIGA دیگر محصول تازه وارد برند پاکشوما است که در جریان این همایش به نمایش گذاشته شد.تصفیه هوا جدید پاکشوما به فناوری های روز دنیا مجهز شده و برای استفاده در فضاهای بزرگ( ۸۰ الی ۱۰۰ متر مربع) گزینه مناسبی است.

این محصول به دلیل استفاده از فناوری یون ساز و همچنین فیلترهای دو لایه می تواند هوای محیط را ضدعفونی کند. از طرفی تنظیمات مختلفی نظیر حالت خواب یا بی صدا برای آن در نظر گرفته شده که هنگام شب با تولید کمترین صدا، خوابی راحت را برای کاربر به ارمغان می آورد.

آقای گرمارودی؛ مدیر بازاریابی پاکشوما در جریان این گردهمایی با اشاره به این که نیم قرن از حضور پاکشوما در بازار لوازم خانگی ایران می گذرد، عنوان کرد: پاکشوما کار خود را با تولید لباسشویی آغاز کرد اما در حال حاضر محصولاتی مانند یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و جاروبرقی، کولر گازی و تصفیه کننده هوا در سبد کالای این شرکت قرار می گیرد.

وی در ادامه گفت: دنیا به سمت استفاده از هوش مصنوعی پیش می رود و تکنولوژی های خانه هوشمند در حال به روز شدن است، در همین راستا سری جدید کولرگازی های پاکشوما به اینترنت اشیا مجهز شده اند تا نهایت راحتی را مشتریان فراهم سازد.

مدیر بازاریابی پاکشوما ادامه داد: هوشمندسازی کولر گازی یکی دیگر از موارد مهمی است که در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و هم در ایجاد راحتی بسیار تاثیرگذار است. نسل جدید کولرگازی های پاکشوما با ادغام اینترنت اشیا (IoT) و تکنولوژی‌ های به روز،  تجربه استفاده بهتر از کولر گازی را ممکن می‌ سازند.

وی در پایان گفت: پاکشوما علاوه بر معرفی محصولات به روز و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در تولیدات خود، به دنبال تحقیق اهداف دیگری مانند صادرات لوله های مسی است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟