اتو برس بخار بلانتون
آموزش

5 دلیل برای خرید اتو برس بخار بلانتون

اتو برس بخار بلانتون مدل BCZ-SI4111 را عرضه کرده که ضمن برخورداری از قیمت مناسب، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

نفیسه رحیمی | 2 هفته قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»؛ اتو برس بخار یا بخارگر ها در واقع همان اتوهای ایستاده هستند که به دلیل قابل حمل بودن و کاربری راحت در بازار لوازم خانگی به اصطلاح ترند شده اند. کمتر شرکت ایرانی را می توان پیدا کرد که محصولاتی مانند برس بخار تولید و روانه بازار کند اما بلانتون به دلیل محبوبیت بالای این محصولات، اخیرا برس بخار مدل BCZ-SI4111 را عرضه کرده که ضمن برخورداری از قیمت مناسب، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

قابل حمل و سبک

اتو برس بخار بلانتون وزن سبکی دارد و به همین دلیل به راحتی می توان آن را حمل کرد. سبک و قابل حمل بودن دو ویژگی مهم برای خرید اتوبخار مسافرتی است که این محصول بلانتون از این دو مزیت برخوردار بوده و نیازی به حضور میز اتو نیست. این مدل اتو  فضای کمی را اشغال می کند و به آسانی می توان آن را در چمدان قرار داد و همراه خود مسافرت برد.

مناسب برای پرده و مبلمان

اتوکشی پرده، روتختی یا مبلمان را نمی توان با اتوهای معمولی انجام داد و معمولا افراد به خشکشویی مراجعه می کنند اما با خرید اتوهای ایستاده یا بخارگر به راحتی می توان بعد از آویزان کردن پرده آن را اتو و تمامی خط و خطوط را از بین برد.برس بخار فقط برای صاف کردن خطوط لباس یا پرده نیست، می توانید تخت خواب و مبلمان را با آن تمیز کنید، زیرا بخار داخل مخزن دستگاه آنقدر داغ است که بتواند میکروب های آن ها را از بین ببرد.

صرفه جویی در زمان

اتو برس بخار بلانتون مدل BCZ-SI4111 می تواند در زمان شما صرفه جویی کند.  برای اتو کشیدن لباس  نیاز نیست که لباس خود را صاف روی میز اتو پهن کنید و چندین بار اتوکشی کنید. لباس را آویزان کرده و سری بخار را روی پارچه بکشید. این حرکت فرایند اتو زدن را برای شما سریع تر کرده و باعث می شود در زمان صرف جویی کنید.

امکانات به روز

اتو برس بخار بلانتون مدل BCZ-SI4111 دارای امکانات به روز و جدیدی است که از جمله می توان به بخاردهی پیوسته، بخاردهی عمودی، برس ضد چکه، پرتاب بخار، پمپ برقی و مخزن آب قابل جابجایی، قفل بخار و …. اشاره کرد. از طرفی طراحی این مدل به گونه ای است که به راحتی در دست قرار می گیرد و می توان مدت طولانی عمل اتوکشی را انجام داد.

گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر

بلانتون یکی از برندهای تولیدکننده ایرانی است که از تنوع محصولات بالایی برخوردار است و تمامی تولیدات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش همتا سرویس ارائه می کند. در شرایطی که در بازار لوازم خانگی با وفور کالای قاچاق و تقلبی مواجه هستیم، مزیت وجود گارانتی را نمی توان نادیده گرفت، به ویژه برای محصولاتی مانند برس بخار که تعداد تولید کنندگان آن کمتر از  تعداد انگشتان دست است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟