راهنمای خرید توری پنجره
آموزش

راهنمای خرید توری پنجره

ما در این مطلب راهنمای خرید توری پنجره را برای شما توضیح داده ایم تا بتوانید مناسب ترین توری را برای پنجره های خانه خود خریداری کنید، پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

آتنا میراحمدی | 2 هفته قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با آمدن فصل بهار و تابستان و گرم و دلچسب شدن هوا، همه ما دوست داریم تا با باز گذاشتن در و پنجره از این هوای تابستانه لذت ببریم. اما مشکل بزرگی که در این مواقع برای ما پیش می‌آید، ورود حشرات و حیوانات موذی در خانه است. ولی جای هیچ نگرانی نیست و شما می توانید با خرید توری برای پنجره، این مشکل را حل کنید. برای همین ما در این مطلب راهنمای خرید توری پنجره را برای شما توضیح داده ایم تا بتوانید مناسب ترین توری را برای پنجره های خانه خود خریداری کنید، پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

در این مطلب می خوانید:

  • توری پنجره چسبی
  • بورس توری پنجره در تهران
  • بهترین توری پنجره دوجداره
  • توری پنجره ارزان
  • توری پنجره متری
  • انواع توری پنجره چسبی

توری پنجره چسبی

اگر که دوست دارید در این فصل از هوای گرم و دلنشین، لذت ببرید اما نگران باز مردن پنجره ها به دلیل ورود حشرات و حیوانات موذی به خانه هستید، می توانید به ساده ترین روش از بروز این مشکل جلوگیری کنید. خرید توری پنجره چسبی از بهترین روش ها برای جلوگیری از ورود حشرات به خانه است. نصب این توری خیلی راحت و در زمان کم و بدون دردسر انجام می شود. نصب این توری به این صورت است که اول به متراژ لازم برای پنجره های خانه توری میخرید و محل نصب توری ها یعنی درز های بین پنجره را به طور کامل تمیز کنید، سپس نوار چسب را دور قاب پنجره بچسبانید و توری را به اندازه لازم برش دهید و روی نوار چسب بچسبانید. توری پنجره چسبی نصب راحت و آسانی دارد و از ورود حشرات به خانه جلوگیری می کنند اما یکی از معایب این توری ها این است که بعد از مدتی استفاده از آن چسب آن از بین می رود و فاسد می شود.

بورس توری پنجره در تهران

برای خرید یک توری مناسب برای خانه بهتر است به بورس خرید توری پنجره بروید. در هر شهری که باشید برای هر لوازم خانگی بورس هایی وجود دارد. اگر برای خرید توری به بورس خرید توری بروید می توانید انواع توری ها را در طرح، مدل و قیمت های مختلف پیدا کنید و مناسب ترین توری را نسبت به بودجه خود برای خانه‌تان تهیه کنید.

بهترین توری پنجره دوجداره

یکی از بهترین توری ها، توری پنجره دوجداره است و پنجره upvc نسل جدید از پنجره دوجداره به شمار می رود که استفاده از آن در ساختمان مزایای زیادی دارد. به علاوه این پنجره ها مقاومت و مدل های مختلفی در بازار دارد. توری پنجره upvc برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات لازم است. انواع توری های پنجره دوجداره به اشکال رولینگ، توری پلیسه و پنجره ثابت می باشد. توری پنجره های upvc معمولا از جنس فایبر گلاس هستند که با فناوری روز دنیا ساخته می شوند. این توری ها ضد ورود گرد و غبار هستند و مانع ورود نور خورشید نمی شوند، علاوه بر این ها این توری ها در برابر نور خورشید بسیار مقاوم هستند و به طور طولانی مدت می توانید از آن استفاده کنید.

توری پنجره ارزان

از عواملی که در قیمت توری پنجره موثر هستند می توان به جنس توری، ابعاد پنجره، نوع نصب، محل تولید و طراحی و استایل اشاره کرد.

جنس توری

توری ها جنس های مختلفی دارند که معمولا توری های آلومینیومی و فلزی گرانتر از توری های پلاستیکی هستند.

ابعاد پنجره

ابعاد پنجره تاثیر زیادی در قیمت خرید توری دارند، چون پنجره با ابعاد بزرگتر نیاز به توری بیشتر دارد و همین موضوع باعث افزایش قیمت بیشتر توری می شود.

نوع نصب

اگر نصب توری پنجره به صورت دستی باشد گرانتر از نصب خودکار می باشد.

محل تولید

محل تولید توری پنجره بر قیمت آن هم تاثیر زیادی می‌گذارد. معمولا توری هایی که در خارج از کشور تولید شده و وارداتی باشد گرانتر از توری های تولید داخل هستند.

طراحی و استایل

علاوه بر همه این موارد طراحی و استایل هم بر قیمت توری تاثیر زیادی دارد. به طور مثال توری هایی با طراحی های مدرن و خاص گرانتر از توری های معمولی هستند.
به طور کلی قیمت توری پنجره به عواملی همچون ابعاد و سایز پنجره، نوع و جنس توری و پنجره، تعداد پنجره، هزینه نصب و… بستگی دارد و به طور دقیق نمی توان قیمت دقیقی مشخص کرد.

توری پنجره متری

یکی از توری های مقرون به صرفه، استفاده از توری پنجره متری است که در ابعاد استاندارد تولید می شود. این توری ها هم بدون قاب و هم قاب دار در بازار وجود دارند. یکی از مزیت های این توری ها این است که در طرح و رنگ های مختلف قابل خریداری است و می توانید به راحتی با دکوراسیون منزلتان ست کنید. از همه مهم تر این است که مس توانید این توری ها را در ابعاد پنجره‌تان سفارش دهید.

انواع توری پنجره چسبی

توری پنجره چسبی یکی از ارزانترین توری ها است که نصب راحتی نسبت به دیگر توری ها دارد. این توری ها بوسیله یک نوار چسب که روی توری قرار دارد به راحتی روی درز و چارچوب در ها می چسبد. اما باید توجه کنید که مقاومت و دوام این نوع توری نسبت به بقیه توری ها کمتر است و پس از مدتی استفاده چسب آن از بین می رود و دیگر قابل استفاده نیست.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟