اخبار لوازم خانگی

محصولات جدید میکس پلاس در آستانه ورود به بازار لوازم خانگی

میکس پلاس از عرضه محصولات جدید برای سال جاری و اجرای برنامه های استراتژیکی در راستای کسب سهم بیشتر از بازار لوازم خانگی خبر داد.

نفیسه رحیمی | 2 هفته قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، میکس پلاس از عرضه محصولات جدید برای سال 1403 و اجرای برنامه های استراتژیک در راستای کسب سهم بیشتر از بازار لوازم خانگی خبر داد.

آقای مهندس امیرحسین خلیلی؛ عضو هیئت مدیره برند میکس پلاس، ضمن تبریک سال جدید، اعلام کرد: محصولات جدید میکس پلاس شامل، انواع سینک ظرفشویی استیل و گرانیتی، اجاق رومیزی، هود، فرتوکار،آون توستر و ماکروویو می شود که به زودی امکان خرید آن برای مشتریان فراهم می شود.

مهندس خلیلی در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» در خصوص برند میکس پلاس و برنامه های آن برای سال جدید گفت: میکس پلاس یک برند ایرانی است که همواره بر تولید محصولاتی با کیفیت و سطح بالا تاکید دارد و یکی از بازیگران کلیدی جهت توسعه‌ی فناوری، خلاقیت و تولید محصولات نوآورانه در صنعت لوازم خانگی به شمار می رود.

وی در خصوص جزییات و زمان عرضه تولیدات جدید میکس پلاس عنوان کرد: فروش محصولات جدید از روز سه شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 آغاز می شود و امکان خرید برای مشتریان وجود دارد.

عضو هیئت مدیره برند میکس پلاس در خصوص برنامه های این برند در سال 1403 عنوان کرد: پس از یک سال تولید و فروش موفق در بازار و گرفتن سهم مورد نظر در فروش محصولات خود، امسال را با صرف توان بیشتر برای ساخت و تولید صفر تا 100 محصولات لوازم خانگی با کیفیت در کشورمان الویت برند میکس پلاس قرار داده ایم و برنامه هایی برای تحقق تمامی این اهداف داریم.

در ادامه ضمن اشاره به استفاده از قطعات و طراحی ایتالیایی محصولات میکس پلاس و همکاری با برند ساباف ایتالیا و شات آلمان در  طراحی مدل های متنوع  گفت: برند میکس پلاس یکی از معدود شرکت های تولیدی با قطعات اروپایی در ایران به شمار می رود.

برند میکس پلاس با دریافت گواهینامه های معتبر اروپا در بخش های مختلف از جمله تولید و خدمات نقش خود را در راستای تولید با کیفیت و احترام به حقوق مصرف کننده ایفا خواهد کرد.

وی در پایان گفت: میکس پلاس یکی از برندهای جدید صنعت لوازم خانگی تلقی می شود که البته به پشتوانه سال ها تجربه گروه کوروش صنعت آذین در تولید لوازم خانگی در این مدت کوتاه توانسته مدل های متنوعی را در اختیار مشتریان قرار دهد اما در سال جدید قصد داریم تا سهم بیشتری از بازار داخل را در تمامی بخش ها (سینک ظرفشویی استیل و گرانیتی، اجاق رومیزی،هود، فرتوکار،آون توستر و ماکروویو) به خود اختصاص دهیم.

شرکت کوروش صنعت آذین با پشتوانه40 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم خانگی توسط آقای سعید قرآنی تاسیس و برند میکس پلاس  نزدیک به یک سال پیش توسط این گروه معرفی شده است.

در حال حاضر سبد کالای این برند ایرانی شامل انواع سینک ظرفشویی استیل و گرانیتی، اجاق رومیزی،هود، فرتوکار،آون توستر و ماکروویو می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟