توسعه برنامه های پاکشوما
اخبار لوازم خانگی

توسعه برنامه های پاکشوما با همدلی تامین کنندگان صنعت لوازم خانگی

سمینار گردهمایی تامین کنندگان برتر سال گذشته گروه پاکشوما صبح روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

آتنا میراحمدی | 1 هفته قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سمینار گردهمایی تامین کنندگان برتر سال گذشته گروه پاکشوما صبح روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

 

معاونت مارکتینگ شرکت پاکشوما در خصوص این سمینار گفت: بیش از ۵۰ تامین کننده بزرگ ملزومات و مواد اولیه‌ی تولید صنعت لوازم خانگی کشور از جمله فولاد، پتروشیمی، پلیمر و … با هدف تقدیر و تجلیل از برترین های سال گذشته در این گردهمایی حضور دارند.

آقای گرمارودی در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» عنوان کرد: تولیدکنندگان ملزومات و مواد اولیه‌ی تولید صنعت لوازم خانگی یا به عبارت دیگر تامین کنندگان نقش به سزایی در این صنعت دارند و در نتیجه یکی دیگر از اهداف این سمینار، ایجاد همدلی بین تامین‌کنندگان در راستای توسعه برنامه‌های پاکشوما است.

وی ادامه داد: پاکشوما سرمایه گذاری عظیمی به منظور افزایش تولید و‌ توسعه بازارهای داخلی و صادراتی در سال ۱۴۰۳ انجام داده و یکی از برنامه های اصلی ما، معرفی محصولات و پیدا کردن بازارهای جدید در سال های آتی است.

آقای گرمارودی افزود: کیفیت و قیمت محصول دو مولفه‌ی اصلی و تاثیرگذار در تحقق اهداف پاکشوما به شمار می‌رود که به زنجیره تامین نیز وابسته است و برگزاری چنین گردهمایی می‌تواند به هم افزایی میان تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان کمک کند.

در این گردهمایی تامین‌کنندگان از خطوط تولید و سرمایه‌گذاری‌های جدید پاکشوما بازدید کردند و شرکت پاکشوما از تامین‌کنندگان برتر قدردانی به عمل آورد.

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین | 07 اردیبهشت 1403 در 9:38 ق.ظ

    موفقیت پاکشوما تولید لوازم خانگی با برندهای خوشنام قدیمی اروپایی مانند کنوود انگلستان ، کندی و زیروات و کرال ایتالیا و … می باشد تمام این برندها در حال حاضر متعلق به شرکت حایر چین هستند و در کشورهای مبدا خود هیچگونه تولیدی ندارنددر کنار ان لباسشوئی پاکشوما که سالها با همکاری ال جی در ایران تولید می شد زمانی بیش از 50 درصد بازار ماشین لباسشوئی ایران را در اختیار داشت با توجه به حجم بالای فروش تعداد مراکز خدمات پس از فروش این شرکت که تحت عنوان پاک سرویس فعالیت می کند بسیار بالاست و خیال خریدار از تامین خدمات و قطعات یدکی راحت است .