ادیت عکس با هوش مصنوعی
فناوری

ادیت عکس با هوش مصنوعی

ما در این مطلب، ادیت عکس با هوش مصنوعی را برای شما توضیح می دهیم تا با کاربرد و نحوه عملکرد هوش مصنوعی در انواع فعالیت ها آشنا شوید.

آتنا میراحمدی | 3 هفته قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هوش مصنوعی یا همان Artificial Intelligence که به اختصار AI گفته می شود که یک تکنولوژی بسیار پیشرفته است. امروزه هوش مصنوعی کاربرد های زیادی دارد و می توان از آن در کار های مختلف استفاده کرد. ما در این مطلب، ادیت عکس با هوش مصنوعی را برای شما توضیح می دهیم تا با کاربرد و نحوه عملکرد هوش مصنوعی در انواع فعالیت ها آشنا شوید. همچنین در ادامه این مطلب می خوانید:

  • هوش مصنوعی عکس ساز
  • سایت هوش مصنوعی عکس
  • برنامه هوش مصنوعی عکس برای اندروید
  • ادیت عکس با هوش مصنوعی گوگل
  • جایگزین حرفه‌ای برای تصویر سازی با گوگل

هوش مصنوعی عکس ساز

با وجود هوش مصنوعی ابزار های جدیدی با تکیه بر این اساس در دست مردم قرار گرفته است. امروزه هوش مصنوعی مانند یک ابزار جادویی عمل می کند. حتی هوش مصنوعی در ادیت عکس و فیلم هم نفوذ کرده است. مثلا از تغیر رنگ گرفته تا بازسازی تصاویر قدیمی در کمترین زمان. یکی از بهترین هوش مصنوعی ها در طراحی و ساخت عکس، Canva نام دارد. استفاده از این برنامه خیلی راحت است و فقط کافیست یک اکانت بسازید و متنی که تصویر شما را توصیف میکند بنویسید، سپس این برنامه چهار مورد عکس برای شما تهیه می کند که شما با انتخاب یکی از آن ها نزدیک‌ترین گزینه به تصویر مدنظرتان را دسترسی پیدا کنید. یکی دیگر از مزیت های این هوش مصنوعی، رایگان بودن آن است و شما می توانی بدون پرداخت هزینه ای از آن استفاده کنید. فقط اگر خواستید از امکانات بیشتر آن استفاده کنید باید هزینه ۱۲.۹۹ دلار به‌صورت ماهانه پرداخت کنید.

سایت هوش مصنوعی عکس

سایت های هوش مصنوعی زیادی هستند که شما می توانید از آن ها در تولید و ادیت عکس استفاده کنید. اما ما در این قسمت دو تا از بهترین سایت هوش مصنوعی و نحوه استفاده از آن ها را گفته ایم.

هوش مصنوعی DALL-E

DALL-E یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی عکس است. این سایت محصول شرکت OpenAI است که همانند سایت قبلی عمل می کند و فقط کافیست که با وارد کردن متن عکس مورد نظر خود را تهیه کنید. استفاده از این سایت هم نیازمند داشتن اکانت است و اگر شما اکانت OpenAI برای استفاده از ChatGPT ساخته‌اید، استفاده از این سایت هم برای شما بسیار راحت و امکان پذیر است. رایگان بودن این سایت، باعث شده تا به پرکاربردترین سایت ها تبدیل بشود، اما اگر دوست دارید تا خروجی خیلی خفن تر داشته باشید باید ماهانه هزینه ماهانه ۱۵ دلار پرداخت کنید.

هوش مصنوعی Diffusion

Diffusion یکی دیگر از سایت های هوش مصنوعی عکس است. این هوش مصنوعی محصولی از شرکت Stability AI است که هم به صورت تحت وب و هم در نرم افزار قابل استفاده می‌باشد. این هوش مصنوعی تمامی منابع خود را در اختیار همه قرار داده و همین باعث شده تا به بهترین ابزار هوش مصنوعی تبدیل شود. استفاده از این هوش مصنوعی راحت است و تنها برای ورود و استفاده از این هوش مصنوعی ابتدا از طریق سایت Beta.DreamStudio.ai وارد شوید، سپس بعد از وارد شدن به صفحه اصلی Dream Studio بروید در این صفحه می‌توانید عکس مورد نظر خود را طراحی کنید.

برنامه هوش مصنوعی عکس برای اندروید

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به تکنولوژی و هوش مصنوعی علاقه مند هستید و دوست دارید با این نوع سایت ها عکس تولید و تهیه کنید، اما نمی دانید که چه سایت هایی می توانند به شما کمک کنند، برای همین ما در اینجا تعدادی از هوش مصنوعی های عکس را برای اندروید و ios معرفی می کنیم تا در کمترین زمان بتوانید عکس مورد نظر خود را تهیه کنید. سایت های هوش مصنوعی عکس برای انروید و ios:

  • YouCam MakeupLensa
  • Fotor
  • DeepArt
  • Jasper
  • Canva
  • FaceApp

ادیت عکس با هوش مصنوعی گوگل

امروزه حتی با گوگل هم می توانید عکس تولید و ادیت کنید. به این صورت که اول باید یک اکانت گوگل Google Account داشته باشید و بعد از آن وارد صفحه اصلی سرویس imagen گوگل شوید. در اینجا می توانید انواع عکس های ادیت شده را ببینید. کمی پایین تر اسمی به نام imagen editor وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید و سپس روی گزینه دانلود EditBench کلیک کنید و صبر کنید تا دانلود شود. پس از دانلود این اپلیکیشن می توانید از آن به راحتی استفاده کنید.

جایگزین حرفه‌ای برای تصویر سازی با گوگل

هوش مصنوعی با گوگل خوب است اما آنقدر حرفه‌ای نیست، برای همین ما اینجا یکی از بهترین جایگزین ها برای هوش مصنوعی گوگل را برای شما توضیح می دهیم تا بتوانید عکس های خیلی با کیفیت تهیه کنید. ساخت عکس با هوش مصنوعی Midjourney از بهترین سایت ها است و می توانید زیبا ترین و حرفه ای ترین عکس ها را با آن تهیه کنید. این هوش مصنوعی در چند پلن مختلف ارائه می شود، اما یکی از مشکلاتی که می توان برای این برنامه گفت این است که برای استفاده باید حتما اشتراک بخرید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

جمع بندی

ما در این مطلب سعی کردیم برای علاقه مندان به تکنولوژی و هوش مصنوعی مقاله ای در این باره تهیه کنیم و شما را با انواع هوش مصنوعی آشنا کنیم و کارایی آن ها را توضیح دهیم. تا شما بتوانید در کمترین زمان و امکانات و بدون نیاز به ابزار خاصی به دلخواه خود عکس تولید کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟