عملکرد پالس در مخلوط کن تولیپس
معرفی لوازم خانگی

عملکرد پالس در مخلوط کن تولیپس چیست؟

یکی از قابلیت های کاربردی که در برخی از مخلوط کن ها وجود دارد؛ قابلیت پالس بوده که با وجود آن کنترل خرد شدن مواد داخل دستگاه برای شما فراهم می شود.

یاسمن داودیان | 1 هفته قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولیپس یکی از تولید کننده های معتبر ایرانی است که محصولات آن توسط شرکت مادر؛ صنايع الکتريکي ناسيونال ایران به بازار کشور عرضه می شود. تنوع بالا محصولات در کنار کیفیت بالا از جمله دلایلی است که موجب محبوبیت برند تولیپس در بازار شده است. مخلوط کن تولیپس یکی از محصولات این شرکت بوده که دارای قابلیت های متفاوتی است؛ در این مطلب قصد داریم به توضیح عملکرد پالس در مخلوط کن تولیپس بپردازیم؛ در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید ادامه مطلب را دنبال کنید تا با مشحصات آن آشنا شوید.

مزایای عملکرد پالس در مخلوط کن تولیپس

یکی از قابلیت های کاربردی که در برخی از مخلوط کن ها وجود دارد؛ قابلیت پالس بوده که با وجود آن کنترل خرد شدن مواد داخل دستگاه برای شما فراهم می شود. به عبارت دیگر  این قابلیت باعث می‌شود به مواد در حال مخلوط شدن ضربه وارد شود. به همین دلیل این قابلیت برای مخلوط کردن مواد سفت و تکه‌های نسبتا بزرگ می‌توانند کاملا کمک کننده باشد و عملکرد دستگاه را بهبود ببخشد.

کنترل میزان خرد شدن مواد داخل دستگاه از مزایای مهم عملکرد پالس در مخلوط کن بوده و وجود این قابلیت از دلایل انتخاب این دستگاه برای خرید است. بنابراین در صورتی که میزان خرد شدن مواد غذایی برای شما اهمیت دارد؛ توصیه می شود دستگاه هایی را انتخاب کنید که از این قابلیت بهره مند باشند.

مشخصات فنی آسیاب/مخلوط کن تولیپس مدل BL – A474

عملکرد پالس در مخلوط کن تولیپس

مخلوط کن تولیپس مجهز به دستگاه آسیاب کن است که با استفاده از آن‌ می‌توان پودرهای متنوعی از مواد غذایی مختلف تهیه کرد. آسیاب/مخلوط کن تولیپس مدل BL – A474 دارای پایه های ضد لغزش است تا هنگام استفاده از دستگاه؛ در یک جای ثابت قرار بگیرد. با استفاده از دکمه هایی که بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده می توان سرعت مخلوط کن را در دو حالت تنظیم کنید. همچنین دکمه پالس در کنار دکمه های تنظیم سرعت قرار گرفته که می توان از آن نیز استفاده کرد.

ظرفیت پارچ این مخلوط کن 1.5 لیتر بوده که با استفاده از آن می توان آبمیوه های متنوع را تهیه کرد علاوه بر اینکه شیشه ای بودن این پارچ عمر و قابلیت های دستگاه را بهبود می دهد. در صورتی که قصد خرید آسیاب/مخلوط کن تولیپس مدل BL – A474 را دارید جدول زیر را مطالعه کنید تا با مشخصات و قیمت این  دستگاه آشنا شوید.

حداکثر توان 800 وات
ظرقیت پارچ 1.5 لیتر
جنس پارچ شیشه ای
جنس بدنه پلاستیک با روکش استینلس استیل
جنس تیغه استیل
تنظیمات سرعت دارد
تعداد تنظیمات سرعت 2 سرعته
عملکرد پالس دارد
طول سیم  0.5 متر
اقلام همراه دفترچه راهنمای کاربری
قیمت 3,117,000 تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟