فناوری

گجت جیبی Reon Pocket 5 سونی شما را خنک می کند! + ویدیو

ابزار پوشیدنی سونی Reon Pocket 5  در پشت گردن و زیر لباس قرار گرفته و در تابستان و زمستان فرآیند خنک کردن و گرم کردن بدن را برعهده دارد.

نفیسه رحیمی | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سونی از ابزار پوشیدنی خود با عنوان Reon Pocket 5  رونمایی کرد که در پشت گردن و داخل لباس قرار گرفته و در تابستان و زمستان فرآیند خنک کردن و گرم کردن بدن را برعهده دارد. این ابزار در واقع یک سیستم تهویه مطبوع است که در بیرون می توانید از آن بهره ببرید.

 

دستگاه Reon Pocket 5  در واقع مجموعی از حسگرها و یک ماژول ترمو الکتریک بوده که برای آن 5 سنسور در نظر گرفته شده است. سه سنسور برای  کنترل دما و دو سنسور به ترتیب برای رطوبت و حرکت مورد استفاده قرار می گیرد.از طرفی باید گفت که این ابزار 5 سطح خنک کننده و 4 سطح گرم کننده دارد که برای هر فضا یا شرایطی ایده آل است.

Sony’s Reon Pocket 5 is a portable air conditioner for your shirt

عملکرد این دستگاه بدین گونه است که به محض جفت شدن با تگ جیبی Reon پوشیدنی به طور خودکار کار می کند. تگ جیبی Reon  دمای شرایط بیرونی را بررسی می کند و اطلاعات را به ابزار گردن منتقل می کند. این دستگاه با اپلیکیشن های اندروید و حتی iOS سازگاری دارد و امکان کنترل آن با تلفن همراه وجود دارد.

Reon Pocket 5 یک ابزار مفید برای کوهنوردان تلقی می شود زیرا تنها 116 گرم وزن داشته و تا 17 ساعت شارژ نگه می دارد. جالب است بدانید که فناوری تهویه مطبوع سونی جدید نیست. اولین دستگاه جیبی Reon در سال 2019 در ژاپن راه اندازی شد، در حالی که نسخه های بعدی از آن زمان در ژاپن و هنگ کنگ به فروش رسیده اما Reon Pocket 5 اولین دستگاه در نوع خود است که در خارج از آسیا در دسترس قرار می گیرد و بازار انگلیس اولین نسخه ها را دریافت می کند.

ابزار پوشیدنی Reon Pocket 5 با قیمت 139 پوند (یعنی حدود 170 دلار) از وب سایت سونی برای پیش خرید در دسترس و زمان ارسال آن 15 می 2024 اعلام شده است. جعبه Reon 5T شامل خود دستگاه، یک برچسب جیبی Reon و یک گردنبند سفید می شود اگرچه سونی یک گردنبند بژ را نیز با قیمت 25 پوند ارائه می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟