تلویزیون غول پیکر هایسنس در سایز 100 اینچ معرفی شد
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون غول پیکر هایسنس در سایز 100 اینچ معرفی شد

هایسنس از تلویزیون غول پیکر 100 اینچی خود با نرخ تازه سازی 144 هرتز رونمایی کرد.

نفیسه رحیمی | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  هایسنس از تلویزیون غول پیکر 100 اینچی خود با نرخ تازه سازی 144 هرتز رونمایی کرد. این تلویزیون با عنوان  Vidda NEW S100 Pro شناخته می شود و 1.360 دلار قیمت دارد.

این تلویزیون دارای سیستم بلندگوی 5 کاناله با دو ساب ووفر و بلوتوث 5.4 است که  با رزولوشن 3840 *2160 پیکسل و تعداد محدود 192 ناحیه‌ی نوری عرضه می شود که در صحنه های تاریک ممکن است هاله ای از نور ایجاد شده و یا نسبت کنتراست پایین بیاید. باید اضافه کرد که نمایشگر تلویزیون هایسنس، 85 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش داده و از عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی می کند.

از دیگر امکانات تلویزیون Vidda NEW S100 Pro هایسنس می توان به وای فای نسل 6، 4 گیگابایت رم با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 2 درگاه HDMI 4K با نرخ تازه سازی 144 هرتز، دو درگاه HDMI 4K با نرخ تازه سازی 60 هرتز، درگاه USB-A 3.0، درگاه شبکه RJ45، درگاه USB-A 2.0 و ورودی آنتن برای تلویزیون اشاره کرد.

تلویزیون جدید هایسنس با قیمت پایه 1.360 دلار یا 8.999 یوان به فروش می رسد که امکان سفار آن از امروز وجود دارد. افرادی که به دنبال تجربه واقعی سینما خانگی در منزل خود هستند، تلویزیون 100 اینچی هایسنس می تواند گزینه مناسبی باشد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین | 03 خرداد 1403 در 1:06 ب.ظ

    هایسنس دومین تولید کننده بزرگ تلوزیون در کشور چین اما پرفروش ترین تلوزیون در کشور چین است نمایندگی رسمی این برند در ایران شرکت زرین نمای کاسپین است اما این شرکت فاقد کارخانه است و تلوزیونهای هایسنسدر ایران به سفارش شرکت زرین نمای کاسپین در شرکت شهاب تولید میشود علی رغم وسعت تولیدات شرکت هایسنس و با توجه به اینکه در حال حاضر مالک دو برند ژاپنی شارپ و توشیبا است این شرکت برای تولید تلوزیون به سایر سازندگان پنل وابسته است سری نخست تلوزیون های 40 اینچ هایسنس تولید شده در ایران دااری پنل سامسونگ بودند اما در حال حاضر از پنل های عمدتا ساخت شرکت BOE در تولید تلوزیونهای هایسنس استفاده میشودشاید تنها علت عدم استقبال مناسب از تلوزیونهای هوشمند هایسنس استفاده از سیستم عامل WIDDA اسن که در سری جدید تلوزیونهای توشیبا نیز مورد استفاده قرار گرفته است دست اخر اینکه بزرگترین تلوزیون دارای صفجه یک تکه تلوزیون پلاسمای پاناسونیک در اندازه 154 اینچ است که در ایران موجود نیست تلوزیون 109 اینچ پاناسونیک به تعداد زیاد وارد ایران شد که در بازار موبایل ایستگاه های اصلی موبایل و صحن مجلس شورای اسلامی و … این تلوزیون پلاسما را که بیش از یک دهه پیش وارد بازار ایران شده است را دیده ایم بزرگترین و جدیدترین تلوزیون سایز بزرگ تلوزیون 133 اینچ ال جی است که سال گذشته وارد بازار شد با توجه به اینکه سایز تلوزیون بر اساس قطر صفحه نمایش تعیین میشود اندازه صفحه نمایش ال جی از نظر مساحت دوبرابر تلوزیون هایسنس100 اینچ است