اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی و خودرو؛ پاداش صرفه جویی در مصرف برق

سخنگوی صنعت برق از اختصاص جایزه خودرو و لوازم خانگی به مشترکان خوش مصرف خبر داد.

نفیسه رحیمی | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  مصطفی رجبی مشهدی؛ سخنگوی صنعت برق از اختصاص جایزه خودرو و لوازم خانگی به مشترکان خوش مصرف خبر داد و اعلام کرد که رایگان شدن قبوض برق به قوت خود باقی است.

سخنگوی صنعت برق در خبر 21 شبکه خبر گفت: همکاری های خوبی از سوی مردم برای کاهش مصرف برق در سال های گذشته انجام شده  و نزدیک به ۴۰ درصد مشترکان در این زمینه همکاری داشته اند. به همین دلیل قرعه کشی 300 دستگاه خودروی دنا، 207 و تارا و همچنین هدایایی مانند لوازم برقی و خانگی، تبلت و بسته های اینترنتی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای شرکت در قرعه کشی و اطلاع از راه های کاهش مصرف انرژی می توانید به سامانه «با انرژی» مراجعه کنید و با ثبت وسایل برقی خانگی، میزان مصرف را به طور تقریبی تخمین بزنید. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که با کاهش تنها 10 درصد از انرژی و استمرار در  این کار، فرصت شرکت در قرعه کشی را پیدا می کنید.

مصطفی رجبی مشهدی پیش از این اعلام کرده بود: خانوارهایی که بر اساس الگوی مصرف، مصرف برق داشته باشند تعرفه آنها یارانه‌ای محاسبه می شود و مشترکانی که بیش از الگوی مصرف، مصرف برق داشته باشند تعرفه آنها به صورت پلکانی افزایش می یابد.

وی از تغییر ساعت کاری از 15 خرداد خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود 500 مگاوات واردات برق از کشوره های ترکمنستان و ارمنستان داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟