قهوه ساز جدید اسمگ عجیب اما واقعی!
اخبار لوازم خانگی

قهوه ساز Diamantina اسمگ عجیب اما واقعی!

اسمگ با همکاری برند La Pavoni از عرضه یک قهوه ساز فانتزی با عنوان Diamantina (دیامانتینا) خبر داده که با قیمت 4,999.95 پوند به فروش می رسد.

نفیسه رحیمی | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسمگ با همکاری برند  La Pavoni از عرضه یک قهوه ساز فانتزی با عنوان Diamantina (دیامانتینا) خبر داده است که علیرغم ظاهر عجیب خود، می تواند تجربه درست کردن یک قهوه کاملا حرفه ای در خانه برای کاربران ایجاد کند. این دستگاه شبیه به اسپرسوساز حرفه ای طراحی شده و برای علاقه مندان به قهوه، یک انتخاب بی نظیر است.

شرکت La Pavoni در سال 1905 میلادی تاسیس شده و یک شرکت ایتالیایی قدیمی و تاریخی تلقی می شود که از سال 2019 به شرکت لوازم خانگی اسمگ واگذار شد. برند La Pavoni بعد از تولید بهترین دستگاه های قهوه ساز در بازار ایتالیا، در میان مردم محبوب شد و بیشتر آن را با المان هایی مانند پرنده در حال پرواز، استفاده از فولاد ضد رنگ، تزئینات برنجی و طلا یا الگوهای الماسی شکل می شناسند.

قهوه ساز جدید اسمگ عجیب اما واقعی!

برند Smeg و La Pavoni در حال توسعه مجموعه جدید Diamantina هستند که در واقع Smeg La Pavoni Diamantina به عنوان یک دستگاه اسپرسو نیمه حرفه ای معرفی شده که امکان تهیه قهوه حرفه ای را فراهم کرده و برای مبتدیان و یا حتی کارشناسان انتخاب مناسبی است.

این دستگاه به گونه ای طراحی شده تا بتواند God Shot یا شات کامل اسپرسو را تولید کند. قدرت این دستگاه 2400W بوده و برای آسیاب مطلوب دانه های قهوه ایده آل است. باید اضافه کرد که این محصول تازه وارد اسمگ جهت بهینه سازی عملیات دم آوری قهوه و تولید بخار به سیستم بویلر دوگانه مجهز شده است.

در مدل های دارای سیستم بویلر دوگانه، دو بخش برای آب و قهوه در نظر گرفته شده که به صورت مستقل عمل می‌کنند. دیگ بخار مخصوص دم کردن اسپرسو، آب را با دقت داغ می‌کند و دیگ بخار جداگانه، برای شیر و آماده کردن کاپوچینو و لاته استفاده می شود.

اسپرسوساز Smeg La Pavoni Diamantina در ظرفیت 1.9 لیتر موجود است که به امکانات دیگری مانند مکانیسم کنترل جریان BPPC مجهز شده که با تنظیم دقیق فشار آب می تواند بهترین و حرفه ای ترین نوع اسپرسو را برای هر مدل قهوه ای آماده کند. شکل ظاهری این دستگاه در نوع خود بی نظیر است و در نگاه نخست شاید کمی عجیب به نظر برسد اما نمی توان منکر دقت در طراحی آن شد.

این دستگاه دارای اندازه ای بزرگ و شش ضلعی  است که از الگوهای الماسی شکل پیروی می کند و در واقع مدرن شده ی سری “Concorso” است. برای ساخت این دستگاه از فولاد ضدزنگ و رنگ طلایی بهره برده اند تا ظاهری حرفه ای و خاص داشته باشد.

جای تعجب ندارد که اسپرسوساز دیامانتینا با توجه به ظاهر فانتزی و مشخصات فنی پیشرفته، از قیمت بالایی برخوردار باشد. این محصول با قیمت 4,999.95 پوند به فروش می رسد که مطمئنا در لیست کالای لوکس قرار می گیرد و برای هر فردی مناسب نیست.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟