حفظ امنیت خانه با قفل درب هوشمند EasyKey فیلیپس
خانه هوشمند

حفظ امنیت خانه با قفل درب هوشمند EasyKey فیلیپس

اگر شما به دنبال یک قفل درب هوشمند هستید پیشنهاد ما به شما قفل درب هوشمند EasyKey فیلیپس (DDL303-VP-5HWS) است.

نفیسه رحیمی | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  بسیاری از افراد به دنبال هوشمند سازی خانه های خود هستند و مطمئنا در این راه نمی توان از قفل هوشمند غافل شد. اگر شما به دنبال یک قفل درب هوشمند هستید پیشنهاد ما به شما قفل درب هوشمند EasyKey فیلیپس (DDL303-VP-5HWS) است.

قفل درب هوشمند EasyKey فیلیپس تنها یک قفل درب کارآمد نیست بلکه از آن می توان به عنوان چشمی درب یا زنگ درب بهره برد. از طرفی باید اشاره کرد که این دستگاه با وای فای سازگاری دارد و می توان آن را با برنامه Tuya Smart Life از راه دور کنترل کرد. کاربر همچنین می تواند از راه دور یک پین کد موقت یک ساله بدون محدودیت ایجاد کند تا بستگان و دوستان بتوانند به راحتی وارد شوند حتی اگر در خانه نباشد.

این دستگاه با تمامی وسایل خانه هوشمند سازگاری دارد و حتی به کمک قادر خواهید بود تا از شخصی که درب می زند، عکس برداری کنید. این قابلیت در مواقعی که نیستید، می تواند امنیت خانه شما را حفظ کند.

زنگ زدن زنگ درب با فشار دادن کلید # در حالت خواب ( sleep mode) نیز انجام می شود.هنگامی که کسی کلید # را فشار می دهد،قفل هوشمند EasyKey زنگ می زند و دوربین را برای گرفتن عکس فعال می کند و آن را در برنامه Tuya Smart Life اپلود می کند.

حفظ امنیت خانه با قفل درب هوشمند EasyKey فیلیپس

هزینه های مربوط به نگهداری و تعمیر این محصول فیلیپس زیاد نیست. برای هر پک دو باتری لیتیومی در نظر گرفته شده که از هر کدام می توان 6 ماه استفاده کرد. در مواقعی که شارژ باتری کم است، کلیدهای مکانیکی تعبیه شده که امکان باز کردن درب را فراهم می کند.

گزینه های ورود بدون کلید شامل اثر انگشت، کد، کلید هوشمند و نیز برنامه Tuya در اختیار کاربران قرار گرفته که از طرفی دارای یک صفحه نمایش 3.5 اینچی IPS است که به شما اجازه می دهد قبل از باز کردن درب به راحتی وضعیت خارج از منزل را نظارت کنید.

اگر می خواهید امنیت بیشتری داشته باشید، قفل هوشمند EasyKey دارای یک تکنولوژی پین پنهان 20 رقمی است که به شما اجازه می دهد تا هر ترکیب اعداد تصادفی را برای تایید وارد و درب را باز کنید در واقع امکان ورود متوالی رمز عبورنیز وجود دارد. نصب این دستگاه بسیار آسان بوده و با تمامی درب ها از جمله چوبی و فلزی سازگاری دارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟