اخبار لوازم خانگی

تقدیر از پیشکسوتان فروش صنف لوازم خانگی در گردهمایی خانواده پاکشوما

پیشکسوتان صنعت لوازم خانگی در گردهمایی نمایندگان فروش پاکشوما مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

نفیسه رحیمی | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  گردهمایی نمایندگان فروش پاکشوما در عصر روز گذشته (20 خرداد 1403) در سالن کوه نور هتل پارسیان آزادی تهران  با حضور پیشکسوتان فروش صنف لوازم خانگی برگزار شد.

بیش از 200 نماینده فروش پاکشوما از سراسر کشور در این گردهمایی شرکت داشتند که در جریان این رویداد از پیشکسوتان فروش صنف لوازم خانگی نیز تقدیر شد.

 

آقای لی؛ مشاور استراتژی گروه پاکشوما نیز در جمع نمایندگان فروش این شرکت حضور داشت و عنوان کرد: گروه پاکشوما علیرغم چالش های سال های اخیر، بیش تر بر روی نیاز مشتری تاکید داشته و همواره تلاش کرده تا محصولی متناسب با سلیقه و نیاز مشتری و البته تکنولوژی های روز دنیا ارائه دهد.

 

وی در ادامه گفت: گروه پاکشوما با همکاری شرکای تجاری خود توانسته با وجود مشکلاتی مانند تحریم ها و روند افزایشی نرخ ارز، محصولی با کیفیت تولید کند و حتی سرمایه گذاری های عظیمی در سال های گذشته برای کشف استعدادهای برتر و تولید محصولی نوآور  انجام داده است.

آقای گرمارودی، معاونت مارکتینگ گروه پاکشوما در جریان مراسم ضمن تشکر از نمایندگان و همچنین پیشکسوتان فروش صنف لوازم خانگی گفت: بازدید بیش از 200 نماینده فروش از خطوط تولید کارخانه پاکشوما و سرمایه گذاری های این شرکت با هدف آشنایی نمایندگان  از دستاوردها و توانمندی‌های اخیر تولید کننده لوازم خانگی پاکشوما  صورت گرفت.

شرکت پاکشوما یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در کشور است که محصولات خود را در کارخانه ای به مساحت 300 هزار متر مربع تولید می کند و به دلیل برخورداری از شبکه نمایندگی فروش گسترده در سراسر کشور و همچنین توجه به عرضه محصولاتی متنوع و مجهز به فناوری و استانداردهای روز دنیا، نقش مهمی را در صنعت لوازم خانگی ایفا می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟