لوازم خانگی بلانتون را در اسنپ پی اقساطی و با تخفیف بخرید!
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی بلانتون را در اسنپ پی اقساطی و با تخفیف بخرید!

بعد از همکای بلانتون با اسنپ پی، امکان خرید اقساطی لوازم خانگی فراهم شده که از این پس می توان از تخفیف 5 درصدی نیز بهره برد.

نفیسه رحیمی | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولید کننده لوازم خانگی بلانتون از آغاز همکاری خود با اسنپ پی خبر داده که از این پس مشتریان می توانند محصولات خانگی مورد نظر خود را بدون نیاز به ضامن یا چک اقساطی تهیه کنند. از طرفی افرادی که از اسنپ پی، محصولات بلانتون را خریداری می کنند شامل 5 درصد تخفیف می شوند.

نحوه خرید محصولات بلانتون از اسنپ پی

طی همکاری اسنپ پی با بلانتون، مشتریان می‌توانند با پرداخت تنها یک چهارم از مبلغ کالای مورد نظر خود به عنوان پیش پرداخت، مابقی مبلغ را در  4 قسط مساوی پرداخت کنند. در واقع بدون نیاز به ضامن یا حتی چک صیادی می توان محصولات خانگی بلانتون را تهیه کرد که امکان استفاده آن برای تمامی قشرهای جامعه فراهم شده است و تنها  اعتبار کاربر بر اساس امتیاز و خوش حسابی که در اپلیکیشن کسب کرده‌است، مورد ارزیابی قرار می گیرد.

  • بعد از نصب اپلیکیشن اسنپ پی وارد صفحه سرویس اعتباری شوید.
  • پس از وارد کردن کد ملی هویت شما بررسی و تایید می شود.
  • در حال حاضر می توانید اعتبار دریافت کنید.
  • سپس می توانید در بخش سرویس اعتباری، به فروشگاه بلانتون در دسته بندی خانه و آشپزخانه مراجعه کنید.
  • محصول را در سایت یا فروشگاه بلانتون انتخاب و مبلغ پیش پرداخت را واریز کنید.

شرایط استفاده از تخفیف بلانتون در اسنپ پی

 لوازم خانگی بلانتون را در اسنپ پی اقساطی و با تخفیف بخرید!

بلانتون به منظور امکان خرید مقرون به صرفه تر مشتریان، 5 درصد  تخفیف روی کالاهای خریداری شده از طریق اسنپ پی ارائه می دهد. وارد برنامه اسنپ پی شوید و به فروشگاه بلانتون مراجعه کنید. بعد از نهایی کردن خرید می توانید 5 درصد تخفیف هدیه بگیرید. فقط توجه داشته باشید که برای بهره بردن از این تخفیف، از طریق اسنپ پی پرداخت کنید.

بلانتون یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی است که محصولات متنوعی را روانه بازار می کند و می توان گفت اکثر محصولات خانگی کوچک و بزرگ در سبد کالای این شرکت قرار می گیرد. تمامی تولیدات این برند با گارانتی همتاسرویس ارائه می شوند و بیش از 1000 نمایندگی آماده خدمت رسانی هستند. مشتریان می توانند برای خرید کالاهای بلانتون از طریق سایت شرکت (https://blanton.store/) یا برندشاپ های آن در سراسر کشور اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟