خانه هوشمند

شیائومی از پرده هوشمند 2 MIJIA رونمایی کرد

غول فناوری چینی شیائومی پرده هوشمند 2 MIJIA در چین رونمایی کرد.

نفیسه رحیمی | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غول فناوری چینی شیائومی پرده هوشمند 2 MIJIA در چین رونمایی کرد. این نسخه نسبت به مدل قبلی خود عملکرد بهتری دارد به امکانات بیشتری مجهز شده که امکان سفارش آن برای مشتریان چینی در حال حاضر وجود دارد.

پرده هوشمند 2 MIJIA شیائومی از روش های کنترل چندگانه برای باز و بسته کرده پرده بهره می برد. این مدل را می توان با استفاده از XiaoAI( برنامه MIJIA)، سوئیچ تایمر و ریموت کنترل بدون سیم باز و بسته کرد. بنابراین نیازی به کشیدن دستی پرده توسط کاربر نیست. تنها در صورتی که باتری یا هر نوع منبع تغذیه در دسترس نباشد، می توان پرده هوشمند جدید شیائومی را به صورتی باز و بسته کرد.

پرده هوشمند MIJIA 2 به گونه ای طراحی شده که تولید صدا در محیط را به حداقل می رساند. تولیدکننده چینی شیائومی از موتوری بهره برده که می تواند برای پرده هایی با وزن بیش از 60 کیلوگرم مورد استفاده قرار بگیرد و این در حالی است که هنگام کار صدایی کمتر از 25 دسی بل شنیده می شود.

باید اضافه کرد که امکان باز و بسته کردن پرده در هر اندازه و مدلی برای کاربر به وجود آمده است که از جمله می توان به باز و بسته شدن یک طرفه و دو طرفه اشاره کرد. دست مشتری برای نصب این پرده نیز باز است و چندین مکانیزیم برای آن در نظر گرفته است.

مدل های دو مکانیزیم یا به اصطلاح روز و شب که شامل دو پرده در مسیر موازی می شوند و می توان دو لایه پرده را به طور مستقل آویزان کرد که البته امکان انتخاب یک لایه پرده نیز وجود دارد. امکان نصب از بالا و اطراف وجود داشته اما از نصب به شکل U یا L پشتیبانی نمی کند.

پرده هوشمند 2 MIJIA شیائومی از حالت های مختلفی بهره برده است و کاربر می تواند بنا به سلیقه خود می تواند حالت بیداری، حالت خواب، حالت مشاهده فیلم و حالت خانه را فعال کند.

نصب و راه اندازی این نوع پرده ها بسیار راحت بوده و نیازی به اندازه گیری دقیق نیست. علاقه مندان می توانند با پرداخت 849 یوان یا 117 دلار برای سفارش پرده هوشمند 2 MIJIA شیائومی اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟