خشک کن اضافه در ماشین ظرفشویی
اخبار لوازم خانگی

عملکرد خشک کن اضافه در ماشین ظرفشویی کلور چیست؟

کلور از جمله شرکت هایی است که در تولید و عرضه محصولات خود مانند ماشین ظرفشویی از امکانات و قابلیت های جدیدی مانند عملکرد خشک کن استفاده می کند.

آتنا میراحمدی | 3 هفته قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه وجود ماشین ظرفشویی در خانه باعث سرعت بخشیدن به کار ها می شود. علاوه بر این ماشین ظرفشویی به خاطر مزیت هایی که دارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از مزیت های ماشین ظرفشویی می توان به صرفه جویی در مصرف آب، صرفه جویی در زمان، تمیز و براق شدن ظروف، کاهش استفاده از مواد شوینده، ضد عفونی شدن ظروف، خشک کردن ظروف و… اشاره کرد.

خشک کن اضافه در ماشین ظرفشویی

استفاده از ماشین ظرفشویی برای همه لذت بخش است اما مشکلی که برای همه افراد در پایان شستشو از ماشین ظرفشویی پیش می آید خشک نشدن ظروف است. شاید الان بگویید که این اتفاق موضوع مهمی نیست اما باید بگم کاملا موضوع مهمی است و عملکرد خشک کن در ماشین ظرفشویی باعث می شود تا پس از شستشو لازم نباشد که ظروف را خشک کنید.

ماشین ظرفشویی ها با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی دست خوش تغییرات قرار می گیرند و با امکانات و قابلیت های بیشتری تولید و عرضه می شوند. اکثر ماشین ظرفشویی ها دارای قابلیت و عملکرد های جدیدی هستند. کلور از جمله شرکت هایی است که در تولید و عرضه محصولات خود مانند ماشین ظرفشویی از امکانات و قابلیت های جدیدی مانند عملکرد خشک کن استفاده می کند.

نحوه عملکرد خشک کن اضافه در ماشین ظرفشویی

نحوه عملکرد خشک کن ماشین ظرفشویی ها بسته به نوع و برند ها متفاوت است و در هر مدل به شکلی عمل می کند. اما از رایج ترین نوع خشک کن می توان به هوای گرم اشاره کرد. در این روش پس از اتمام شستشو ظروف، هوای داخل ماشین ظرفشویی بسیار گرم می شود و با برخورد با ظروف، باعث خشک شدن آن ها می شود. ممکن است به این موضوع فکر کنید که با ایجاد هوای گرم، داخل ماشین ظرفشویی دم می کند و بخار ایجاد می شود و از خشک شدن ظروف جلوگیری می کند اما در ماشین ظرفشویی های دارای عملکرد خشک کن یک خروجی وجود دارد که در این مواقع رطوبت از آن خارج می شود و ظروف به طور کامل خشک می شوند. برخی از ماشین ظرفشویی ها هم برای خشک کردن ظروف از یک فن استفاده می کنند و هوای داخل ماشین ظرفشویی را به گردش در می آورند تا ظروف خشک شوند.

مشخصات ماشین ظرفشویی های کلور

ماشین ظرفشویی های کلور در دو ظرفیت 13 و 15 نفره با امکانات و قابلیت های جدیدی تولید و عرضه می شود. همچنین نصب تمام محصولات کلور به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد. 120 ماه گارانتی موتور برای این محصول در نظر گرفته شده که 30 ماه خدمات پس از فروش نیز برای محصول دریافت می کنید. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با ماشین ظرفشویی کلور، مشخصات این محصول را در جدول زیر ارائه می دهیم.

مشخصات فنی
مصرف انرژی +++A
ظرفیت 13 و 15 نفره
سبد دارای دو و سه سبد شست و شو و نازل آبپاش
میزان صدا 49 دسی بل
میانگین مصرف آب 10 لیتر
گارانتی 30 ماه گارانتی
برنامه های شستشو
  • قابلیت تنظیم ارتفاع سبد
  • مجهز به برنامه پیش شست و شو
  • قابلیت شست و شوی بهداشتی
  • سیستم عیب یابی هوشمند
  • دارای برنامه ویژه جهت شست و شوی ظروف بلور
  • مجهز به برنامه شست و شوی سریع
  • قابلیت اضافه کردن ظروف حین شست و شو
  • قابلیت شست و شو با نصف ظرفیت
  • مجهز به عملکرد خشک کن اضافه
  • مجهز به برنامه شست و شوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟