بهترین ربات های خانگی و شخصی که زندگی بشر را لذت بخش خواهند کرد
خانه هوشمند

بهترین ربات های خانگی و شخصی که زندگی بشر را لذت بخش خواهند کرد

در این بخش به معرفی بهترین ربات های خانگی و شخصی می پردازیم که می توانند زندگی را برای شما لذت بخش تر کنند.

نفیسه رحیمی | 11 ساعت قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رویای داشتن یک ربات شخصی از کودکی با دیدن ربات های C3Po و  R2D2 در فیلم جنگ ستارگان در وجودمان شکل گرفت و در ادامه با تماشای Rosie، ربات خدمتکار خانواده جتسون ها (The Jetson) تقویت شد. بسیاری از ما علاقه داریم تا یک ربات همواره در کنار ما باشد و کارهایی مانند آشپزی، تمیز کردن منزل و … را انجام دهد. در حال حاضر شاهد معرفی ربات های بسیار پیچیده ای هستیم که پا فراتر گذاشته اند و حتی پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک جای بشر را بگیرند. در این بخش به معرفی بهترین ربات های خانگی و شخصی می پردازیم که می توانند زندگی را برای شما لذت بخش تر کنند.

ربات Pepper

بهترین ربات های خانگی و شخصی که

یکی از بهترین ربات های انسان نما در این گروه، Pepper است که گفته می شود قادر به تشخیص احساسات انسانی است. این ربات می تواند با توجه به احساسات شما، واکنش نشان دهد.در حال حاضر، Pepper در تنظیمات مختلف تجاری در ژاپن استفاده می شود، اما همچنین می تواند یک همراه عالی در خانه باشد.

ربات Jibo

جیبو یک ربات کوچک زیبا است که من را به یاد Wall-E از فیلم پیکسار می اندازد. این ربات به تنهایی حرکت نمی کند، اما این ربات خانواده دوست از هر کسی که با آن ارتباط برقرار می کند، یاد می گیرد و آنچه را که به اشتراک می گذارید به یاد می آورد. جیبو دفعه بعد که وارد اتاق می شوید امکان دارد با شما  شوخی کند!

ربات Kuri

ربات Kuri یک دستیار شخصی جالب است که به دوربین 1080p، وای فای، بلوتوث و تشخیص چهره مجهز شده و شما می توانید از طریق ربات، با دیگر افرادی که در خانه حضور دارند، ارتباط بگیرید. از طرفی این ربات به عنوان یک سیستم نظارتی در خانه عملکرده و می تواند تمامی اطلاعات مربوط به خانه را ضبط کند. ربات کوری با تولید صدای بوق، شما را به یاد ربات R2D2 در جنگ ستارگان می اندازد. در آخر باید گفت که Kuri می تواند به صورت روزانه عکس برداری کند و محتواها ها را در گوشی هوشمند کاربر ذخیره کند.

ربات Zenbo ایسوس

Zenbo یک ربات هوشمند و متحرک است که در صورت نیاز می تواند به عنوان دستیار شما باشد و یا موجبات سرگرمی را فراهم کند. این ربات به عنوان دوست کودکان شما می تواند آن ها را سرگرم کند و حتی برای آن ها داستان بگوید. این ربات از قابلیت اتصال با سایر ابزارهای خانه هوشمند برخوردار بوده و حتی از آن می توان به عنوان سیستم امنیتی بهره برد.

ربات Lynx

Lynx یک ربات انسان نما است که به الکسا کمک می کند تا تلفن همراه داشته باشد.امکان سفارش محصول از آمازون یا هر فروشگاه اینترنتی با کمک فرمان های صوتی از طریق این ربات وجود دارد و با قابلیت امکان تشخیص چهره می توان حتی با شما احوال پرسی کند. حفظ امنیت خانه با پخش زنده و پلی کردن موزیک از دیگر امکانات این ربات انسان نما است.

ربات Budgee

ربات Budgee یک ربات انسان دوست و سخت کوش است که می تواند وسایل را در خانه برای شما حمل و جا به جا کند.

ربات LG Hub

بهترین ربات های خانگی و شخصی که زندگی بشر را لذت بخش خواهند کرد

ربات LG Hub با دستیار صوتی الکسا سازگاری دارد و کمک می کند تا خانه ای هوشمند تر داشته باشید.این ربات به حرکات شما با سر تکان دادن و جواب های ساده پاسخ می دهد. پخش موسیقی، خاموش و روشن کردن وسایلی مانند سیستم تهویه مطبوع بخشی از وظایف ربات ال جی است.صفحه نمایش این ربات می تواند پیام ها، فیلم ها و عکس ها را به اشتراک بگذارد و حتی از قابلیت تشخیص چهره نیز برخوردار است.

ربات Olly

بهترین ربات های خانگی و شخصی که زندگی بشر را لذت بخش خواهند کرد

ربات Olly ترکیبی از یک هاب خانه هوشمند و یک ربات شخصی است. این ربات توسط یک استارتاپ مستقر در لندن طراحی شده که می تواند ابزارهای خانه هوشمند را کنترل کند و با دادن پاسخ های کوتاه، با شما ارتباط بگیرد.

ربات Temi

بهترین ربات های خانگی و شخصی که زندگی بشر را لذت بخش خواهند کرد

Temi یک ربات بسیار هوشمند است که  به عنوان یک دستگاه چت تصویری و موسیقی طراحی شده و می تواند شما را سرگرم کند.این ربات بر روی یک سیستم عامل اندروید اجرا می شود، بنابراین با بسیاری از برنامه های مورد علاقه شما سازگار است.

ربات Aido

بهترین ربات های خانگی و شخصی که زندگی بشر را لذت بخش خواهند کرد

Aido یک ربات خانواده دوست است که می تواند در اطراف خانه شما حرکت و امور خانه دارای را راحت تر کند. این ربات می تواند به عنوان همبازی کودکان شما باشد یا حتی امور مربوط به منزل را انجام دهد. این ربات به لطف قابلیت های حرکتی و بصری می تواند امنیت خانه را تامین کند.

ربات Personal Robot

بهترین ربات های خانگی و شخصی که زندگی بشر را لذت بخش خواهند کرد

عنوان خلاقانه ای برای این ربات در نظر گرفته شده  که می تواند کارهای زیادی انجام دهد.  ربات شخصی دارای تمام ویژگی های اساسی مانند تشخیص چهره، عکس برداری،آلارم، تشخیص زبان و مسیریابی است.ربات Personal همچنین می تواند با سایر دستگاه های خانگی شما مانند ترموستات Nest ارتباط برقرار  و به اتوماسیون خانه شما کمک کند.

ربات شخصی Q.Bo

بهترین ربات های خانگی و شخصی که زندگی بشر را لذت بخش خواهند کرد

ربات Q.Bo در دسته ربات های شخصی قرار می گیرد که امکان سفارشی سازی آن به وجود امده و به راحتی می توان با افزود ویژگی های جدید، آن را توسعه داد. این ربات دارای ویژگی های ابتدایی اما کاربردی است که برای والدین و کودکان توصیه می شود.

ربات Erica

بهترین ربات های خانگی و شخصی که زندگی بشر را لذت بخش خواهند کرد

ربات Erica هنوز برای استفاده انبوه تولید نشده اما ارزش این را دارد که به آن بپردازیم.اریکا یادآور یک ربات بد در WestWorld است. ربات هایی با شکل و شمایل انسانی همانند اریکا به زودی بیشتر می شوند و حتی قرار است جایگاه بشر را بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟