سایر خبرها

مرگ میرحسین موسوی بعلت عدم صدور مجوز اعزام به بیمارستان!

ال کا ایران : اخیرا خبری مبنی بر مرگ میر حسین موسوی به علت عدم صدور مجوز اعزام به بیمارستان در شبکه های اجتماعی جولان می دهد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ال کا ایران» و به نقل از بورس نیوز، اخیرا خبری مبنی بر مرگ میر حسین موسوی به علت عدم صدور مجوز اعزام به بیمارستان در شبکه های اجتماعی جولان می دهد.

بنا بر این گزارش پیرو بررسی های به عمل آمده این خبر شایعه ای بیش نبوده که در ادامه به ابعاد چرایی انتشار چنین خبری در شبکه های اجتماعی می پردازیم.

متن خبر منتشره

“خبر فوری
میر حسین موسوی درگذشت. بنا بر اخبار موثق میر حسین موسوی نخست وزیر اسبق و بنیان گذار جنبش سبز ساعاتی پیش بعد ازتحمل شش سال حبس ناجوانمردانه در منزل مسکونی خود دچار حمله قلبی شده و بعلت عدم صدور مجوز انتقال به بیمارستان متاسفانه جان به جان آفرین تسلیم کرد. به گفته نزدیکان ایشان امکان دارد که جسد ایشان شبانه و بدون مراسم انجام پذیرد. لذا خانواده ایشان درخواست مجوز جهت انجام مراسم رسمی از مقامات را نموده است. لطفاً به تمام گروه ها جهت اطلاع از این خبر ارسال نمایید. میر حسین موسوی درگذشت…. “

نتایج بررسی خبر منتشره:

1. شایعات مختلفی در مورد میرحسین موسوی در بازه های زمانی مختلف منتشر می شود که هدف آنها زنده و مطرح کردن این مهره سوخته سیاسی است.

2. این خبر در منابع رسمی و غیر رسمی موافق یا مخالف او یافت نشده و شایعه ای در راستای مورد ذکر شده است.

3. شایعه حمله قلبی او تازگی ندارد و اولین بار در اسفند 88 منتشر و تکذیب شد.

4. در مرداد و شهریور سال 91 نیز دو بار او به مرکز قلب تهران منتقل شده است و تحت امور درمانی قرار گرفته است.

5. در اردیبهشت سال 93 نیز او به بیمارستان منتقل شد و ضمن ملاقات با دخترانش، تحت عمل آنژیو گرافی قرار گرفت.

6. با توجه به موارد بالا و گزارشات موجود، روشن است که سرانفتنه نه تنها در حصر خانگی دچار محرومیتی نیستند، بلکه به امکانات وتفریحاتی دسترسی دارند که تا قبل از آن هرگز نداشته اند و خدمات ویژه پزشکی و اعزام به این مراکز تنها یکی از این موارد است!

7. حصر سران فتنه بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی و در چارچوب اختیارات و وظایف این شورا کاملا قانونی بوده است.
مشروح آنرا در لینک زیر مطالعه کنید:

8. تهیه و انتشار این متن همراه با موارد کذب اعلام شده در آن، در راستای تحریک اندک هواداران او و ایجاد موجهای اجتماعی صورت گرفتهاست.

لذا حمله قلبی منجر به فوت میرحسین موسوی صحت ندارد و سران فتنهدر حصر خانگی قانونی خود به امکانات مختلفی از جمله خدمات ویژه پزشکی دسترسی دارند.

نظر شما چیست؟