سایر خبرها

نرم افزار cooler master؛ کولری هوشمند برای تلفن همراه +دانلود

ال کا ایران : برای افزایش عملکرد گوشی اندرویدی خود در اجرای برنامه ها و بازی ها می توانید از نرم افزار cooler master به عنوان یک خنک کننده هوشمند استفاده کنید.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با نصب نرم افزارها و بازی های مختلف دمای گوشی افزایش می یابد، البته وجود فایل های اضافی و فشار بر روی رم تلفن همراه یکی دیگر از دلایل اصلی افزایش دمای گوشی یا تبلت اندرویدی است.


اپلیکیشن cooler master وظیفه نظارت و کنترل استفاده از CPU را دارد، همچنین برنامه مانند یک کولر حرفه ای می تواند دمای گوشی را کاهش دهد و سبب خنک شدن آن شود. این کار می تواند کمک کند سرعت اجرای دستورها و برنامه ها در گوشی افزایش یابد.

 

از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: نمایش دمای واقعی گوشی در زمان مشخص و به صورت نمودار منحنی، بررسی و آنالیز پردازنده ها، عدم وجود تبلیغات و … اشاره کرد.

 

 

  لینک دانلود مستقیم نرم افزار cooler master

• حجم: 2.33 مگابایت
 • نسخه: 3.1.03
 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر


جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟