اخبار لوازم خانگی

کشف ۷۰ قلم لوازم‌خانگی قاچاق در گالیکش

ال کا ایران :‌ فرمانده انتظامی شهرستان گاليکش از کشف ۷۰ قلم لوازم‌خانگی قاچاق به ارزش يک ميليارد و ۶۰۰ ميلیون ریال خبر داد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ غلام رضایی در گفتگو با خبرنگار نیلکوه گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور جلوگيری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در كليه نقاط شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران ايست و بازرسی تنگراه حين کنترل محور ورودی و خروجی جنگل گلستان به يک دستگاه کاميون مشکوک و دستور توقف آن را دادند.

رضایی ادامه داد: مأموران در بازرسی از کاميون مذكور ۷۰ قلم لوازم‌خانگی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز قانونی و گمرکی بود را کشف کردند.

وی ضمن اشاره به توقيف كاميون و با تاکید بر اجرای مستمر طرح‌های مقابله با قاچاق كالا و ارز، خاطرنشان کرد: ارزش تقريبی اين محموله يک ميليارد و ۶۰۰ ميليون ريال برآورد شده است.

فرمانده منطقه انتظامی گاليكش در پايان گفت:‌ در اين رابطه يک نفر دستگير و ضمن تکميل پرونده، به همراه اموال کشف‌شده جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضایی شد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟