اخبار لوازم خانگی

راه اندازی دوباره ارج به اندازه یک کارخانه جدید هزینه دارد

ال کا ایران : رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه راه اندازی دوباره کارخانه ارج به اندازه یک کارخانه جدید هزینه دارد گفت:حدود ۴۰ درصد از لوازم‌خانگی موجود در بازار مصرف کشور، به طور آماده از خارج کشور آمده‌ و در بازار داخلی برای خود جا باز ک

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحان‌پور در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: بیش از 60 درصد بازار مصرف لوازم‌خانگی تولید داخل است که برندهای داخلی  یا برندهای خارجی است که در داخل تولید می‌شود و زمینه انتقال تکنولوژی برخی آنها به ایران نیز فراهم آمده است.

وی افزود: حدود 40 درصد از لوازم‌خانگی موجود در بازار مصرف نیز به طور آماده از خارج کشور آمده‌اند و در بازار داخلی برای خود جا باز کرده اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ادامه داد: بیش از 400 برند و نشان کالای داخلی در بخش لوازم خانگی کشور فعال هستند به طوری که در بخش اجاق گاز سازی حدود 250 برند و  150 برند در بخش‌های  بخاری، کولر و آب گرمکن داخلی داریم.

طحان‌پور اضافه کرد: برندهای ناشناسی با مشتریان خود، نیز در استان‌های کشور وجود دارند که اطلاعات زیادی از آنها نداریم.

وی در خصوص تعطیلی کارخانه ارج تصریح کرد: تکذیب تعطیلی کارخانه ارج نادرست  و از نظر ما تعطیل است و این کارخانه تا زمانی که واگذار نشود، امکان احیای آن وجود ندارد.

طحان‌پور با بیان اینکه راه اندازی دوباره کارخانه ارج به اندازه یک کارخانه جدید هزینه دارد گفت:  برای راه اندازی دوباره این کارخانه باید به اندازه یک کارخانه جدید هزینه شود زیرا خط تولید این کارخانه مربوط به 50 سال قبل است.

وی تاکید کرد: در حوزه لوازم‌خانگی دیگر کارخانه ای مشابه این برند وجود ندارد و سایرین با توجه به اینکه مربوط به بخش خصوصی هستند، مشکلات حادی مانند ارج ندارند.


جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟