اخبار لوازم خانگی

انتقادها از عمر پایین باتری آیفون ۷ بالا گرفت

بعد از گذشت ۲ هفته از عرضه آیفون ۷ و ۷ پلاس انتقادها از اپل به علت عمر پایین باتری این گوشی در مقایسه با گوشی های پرچمدار ساخت شرکت‌های رقیب بالا گرفته است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بررسی های شرکت انگلیسی ویچ نشان می دهد که عمر باتری آیفون 7 ناامیدکننده است. اپل مدعی شده بود باتری آیفون 7 در مقایسه با آیفون 6 اس تا دو ساعت بیشتر است. اما حتی علیرغم این افزایش آیفون 7 از رقبای قدرتمند خود عقب تر است.

اگر چه عمر باتری آیفون 7 در صورت استفاده از آن برای وبگردی نسبتا خوب است، اما در صورت استفاده مداوم از آن برای تماس های صوتی به سرعت به پایان می رسد.

بررسی ویچ که برای مقایسه عمر باتری های آیفون 7، گالکسی اس 7، اچ تی سی 10 و جی 5 شرکت ال جی صورت گرفته، نشان می دهد آیفون 7 تنها برای 12 ساعت مکالمه صوتی قابل استفاده است، اما اس 7 برای 24 ساعت و اچ تی سی 10 برای 31 ساعت و جی 5 برای 26 ساعت مکالمه قابل استفاده است.

همچنین در صورت استفاده از اینترنت با خدمات نسل سوم تلفن همراه آیفون 7 باز هم با اختلاف کمی رتبه چهارم را کسب می کند. عمر باتری اچ تی سی 10، گالکسی اس 7، جی 5 و آیفون 7 در این حالت به ترتیب 790، 577، 640 و 615 دقیقه است.

علت اصلی این مساله استفاده از باتری 1960 میلی آمپری در آیفون 7 است. این در حالی است که اچ تی سی 10 دارای باتری 3000 میلی آمپری است. بنابراین کاربران بهتر است در صورت استفاده مداوم از گوشی از آیفون 7 که باتری پرظرفیت تری دارد یا گوشی های دیگر استفاده کنند.

نظر شما چیست؟