اخبار لوازم خانگی

توقیف ۱۳دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در گچساران

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمداز توقیف ۱۳دستگاه خودروی سواری سبک حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۱۷میلیون ریال خبر داد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مرکز کهگیلویه و بویراحمد، سردار مهدی انصاری در مصاحبه با پايگاه خبري پليس با اشاره به کشف یک میلیارد و 417میلیون ریالی کالای قاچاق توسط ماموران پلیس شهرستان گچساران گفت: با توجه به اينکه اين شهرستان يکي از شاه راههاي اصلي موجود در محور مواصلاتي جنوب به شمال کشور است کنترل و پايش خودروهاي عبوري براي جلوگيري از حمل و جابجايي کالاي قاچاق همواره در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان گچساران قرار دارد.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به هماهنگي پلیس با مقام قضايي به جهت کنترل خودروهای عبوری و ایجاد ایست و بازرسی اشاره کرد و گفت: 13دستگاه خودروي سبک حامل انواع کالای قاچاق که بصورت کاروانی و از محور دژسليمان در حال عبور بودند توسط ماموران پلیس شهرستان گچساران جهت بررسی متوقف شدند.
وی گفت: ماموران انتظامي اين شهرستان طی سه عمليات مجزا 13 خودروی سواری سبک حامل انواع کالای قاچاق شامل مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی و خانگی به ارزش یک میلیارد و 4177 میلیون ریال را کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی در استان در ادامه گفت: خودروهاي حامل کالای قاچاق بنا به هماهنگی با مقامات قضایی به پارکينگ انتقال و متهمان با تشکیل پرونده در اختيار مراجع قضايي قرار گرفتند.

نظر شما چیست؟